sobota, 20 października 2012

Makłowicz jak Bond!

Nie byłem do końca przekonany do współpracy Roberta Makłowicza z siecią Tesco, dopóki nie zobaczyłem tej reklamy. Jest świetna: dynamiczna, bondopodobna, zabawna (pojawia się także Henio), ale co najważniejsze - z przesłaniem.



Przesłanie to wprowadzenie do sprzedaży pięciu odmian ziemniaków. Jak widać w końcówce filmu, ładnie zapakowanych w papierowe torby i opisanych. Podoba mi się to, że współpraca M&T ma nie tylko nabijać kabzę zainteresowanym, ale także ulepszać ofertę hipermarketu i poszerzać wiedzę klientów na temat używanych w kuchni składników. Czekam na kolejną odsłonę "Łowcy Smaku!".

==Radar==

4 komentarze:

  1. wpisywałem te ziemniaki do systemu sklepu e-Tesco ostatnio :) Odmiana vineta i inne takie. Hate Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka obleśna gęba bardziej pasuje na rolce papieru toaletowego niż na torebkach cukru czy mąki

    OdpowiedzUsuń
  3. Makłowicz kojarzy mi się ze wszystkim, ale nie z Bondem! Myślę, że za bardzo martwił by się, że w akcji zniszczy sobie garnitur, zarysuje buty ;) Po za tym ten brzuch, no Bond z brzuchem? nie da rady nie kupuję tego.

    OdpowiedzUsuń