niedziela, 9 września 2012

Pizza z salami Chorizo (producent nieznany, Niemcy; dystrybutor Biedronka)



O pizzy z biedronkowej lodówki pisze czytelnik – poznajcie jego opinię!

Od czasu gdy koło mojego bloku wyrosła Biedronka, gotowe dania goszczą u mnie dość regularnie. Ostatnio padł wybór na pizzę z salami Chorizo.


Po raz pierwszy skusiłem się na pizze chłodzoną, a nie mrożoną. Jej dużą zaletą jest to, że przez opakowanie dokładnie widać jak wybrany produkt wygląda i na pewno nie rozczarujemy się, jak to często bywa w przypadku pizzy mrożonej, której realny wygląd często nie przypomina tego ze zdjęcia na pudełku. Kolejną zaletą pizzy chłodzonej jest czas przyrządzenia - 8 minut w rozgrzanym piekarniku to naprawdę krótko. Niestety, „chłodzona” ma też swoje wady. Jeśli nie chcecie jej zjeść od razu, to pizza zajmuje sporo miejsca w lodówce, a czas przydatności do spożycia nawet nie równa się do mrożonek, więc nie przyda się jako „danie na czarną godzinę”.



Sama pizza jest naprawdę świetna. Chorizo, mozzarella, papryczki jalapeno. Składniki są dobrze dobrane i tworzą razem smaczną i pikantną kompozycję. Salami i papryczek jest sporo, sera mogłoby być trochę więcej. Ciasto jest cienkie, ale po upieczeniu nie jest suche, łamliwe ani przypalone. Całym daniem najadłem się w sam raz, więc nie mogę narzekać na wielkość porcji. Polecam jednak przed włożeniem do piekarnika dołożyć na wierzch kilka oliwek, a całość jeść z jakimś sosem, np. czosnkowym.

Szkoda tylko, że pizza ta nie jest w stałej ofercie Biedronki i nie mamy żadnej pewności, że pojawi się w sprzedaży ponownie.

==Kuba==

Waga: 340 g
Cena: 7,59 zł

Ocena: 9/10

+ dobra kompozycja składników
+ dużo chorizo i jalapeno
+ krótki czas przygotowania
+ widzisz co kupujesz

- cena (mrożone pizze są zwykle tańsze)
- szkoda, że to produkt „czasowy”
- mało sera

7 komentarzy:

  1. Jadłem tą pizzę. Mile się zaskoczyłem, bardzo dobra jak na gotową pizzę. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie są regularnie. Z różnymi dodatkami a także wersja 4 sery, której to jeszcze niestety nie próbowałem. Bez porównania w smaku do mrożonek, dobra jest, ale i droga.

    OdpowiedzUsuń
  4. za taka cene, w niejednej pizzerii zje sie mala margherite :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam ją jakiś czas temu i bardzo mi posmakowała, dzisiaj kupiłam ze zwykłym salami, bo tej niestety nie było. To, co w niej najlepsze, to zdecydowanie ciasto!

    A pizzę wrzuciłam do zamrażalnika, wydaje mi się, że to jest pewien sposób na przedłużenie jej żywota.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra ale dla mnie za ostra

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazje spróbować tą konkretną pizze i muszę przyznać, że jest przepyszna. Wczoraj wrzuciłam na nią troszkę zwykłej papryki, cebulkę, oliwki. Jadłam z sosem czosnkowym własnej roboty. Coś pysznego. Lepsza niż z niejednej pizzerii. POLECAM !!!!!

    OdpowiedzUsuń