środa, 8 sierpnia 2012

Najlepszy energetyk - Mleko skondensowane (producent Milch-Union, Niemcy; dystrybutor Lidl)



Mógłbym całkiem normalnie żyć bez kawy, gdyby nie to, że czasem muszę (nie muszę, uwielbiam to robić) przygotować śniadanie mojej dziewczynie, która bez kawy nie potrafi funkcjonować – taki model. A do kawy musi być mleko. I tym sposobem trafiłem na to mleko skondensowane, które zawładnęło moimi zmysłami.

Wiem, że to głupie – jak można się zachwycać zwykłym mlekiem skondensowanym w kartoniku? Sam nie wiem, to przyszło tak nagle. Potrafię wypić cały kartonik pod pretekstem „żeby się nie zepsuło”. Uwielbiam jego smak, tę mieszaninę słodyczy i czegoś jak lekarstwo. Jego gęstość i pożywność. Od razu staję na nogi.

Co ciekawe, nie wszystkie mleka skondensowane tak mi smakują. To z Biedronki jakoś mniej. Będę porównywać jeszcze inne. Pamiętam z dawnych czasów, że to w niebieskiej puszce też było dobre.

Kurde, znowu wyssałem całe opakowanie. Muszę skoczyć po zwykłe mleko, bo wiecie, dziś znowu mam odwiedziny. No to pa.

==Radar==

Masa netto: 350 g, wartość energetyczna w 100 g: 132 kcal
Cena: 2,19 zł

Ocena: 9/10

+ boski smak
+ pożywne

- mało!

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się!
    Jak dla mnie do kawy pycha, a jak nalewam do kawy, to sobie też wezmę łyka przy okazji. Więcej nie, bo mi szkoda zużyć za szybko.
    Podobnie lubię mleko w proszku na sucho, a ty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam również, dawniej kupowałam te "jednorazowe" w małych kubeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny minus :D

    spróbuj gotując mleczko rozpuścić w nim raczki i przestudzić... niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre jest to mleko wieksze opakowanie i smaczniejsze od gostynia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko dla ludzi tolerujacych laktozę :P uwielbiam kondensowane mleko. Fajnie by było jakbyś podawał też wartosci energetyczne produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aj sorry nie zauważyłem, że podajesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Radarze. Proponuje ci kupić takowe mleko w puszce (słodzone). Pogotować całą puszkę przez dwie godziny i zrobić test porównawczy. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze jest Gostyńskie! ale to z Lidla bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wódka orzechówka i mleczko takie mniam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Od wieelu wielu lat jestem maniaczką picia mleka skondensowanego :) uwielbiam je pić bo jest przepyszne !
    Co ciekawe, w połączeniu z kawą mi nie smakuje ;)
    Moim niekwestionowanym numerem 1 jest oczywiście mleko z Gostynia :)
    Dobrze wiedzieć, że istnieją osoby takie jak ja, bo już myślałam że tylko ja mam tak "dziwne" upodobania :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle o tej dziewczynie tylko pitoli.

    OdpowiedzUsuń