poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Ała! – Kukurydza prażona solona (producent Son Sanchez, Hiszpania)



W takiej postaci kukurydzy jeszcze nie jadłem!

Penetrując knurowskiego Intermarche’a natknąłem się na regalik z przekąskami firmy Son Sanchez. Patrzę, jakieś pestki, słonecznik i... o, tego nie znałem. Smażone ziarna kukurydzy w soli. Do tej pory połączenie wysokiej temperatury i kukurydzy automatycznie kojarzyło mi się z popcornem. Musiałem to kupić!


Wieczorem zasiadłem do filmu z piwkiem i przekąską. Zacząłem chrupać i wtedy... ała! Ostry fragment ziarna kukurydzy wbił mi się w przestrzeń międzyzębową. Na szczęście zęba nie straciłem, ale zacząłem z większą ostrożnością traktować tę hiszpańską przekąskę. Ziarna są twarde i suche. I słone. Powiem szczerze, nie jest to zbyt smaczne, chyba że ktoś przepada za smakiem wysuszonej kukurydzy. To coś w stylu gryzienia ziaren prażonej kawy, to samo uczucie suchości i skorupiastości. Do tego łatwo sobie zrobić krzywdę, szczególnie gdy się jest w moim wieku, a zęby już nie te co kiedyś.

Na plus ekonomiczność. Jedna paczka starcza na baaardzo wiele posiedzeń z piwkiem.

==Radar==

Waga: 125 g
Cena: 3,39 zł (Intermarche)

Ocena: 5/10

+ starcza na długo
+ czasem potrafi wciągnąć

- suche
- niebezpieczne dla zębów

13 komentarzy:

  1. Radar, koniecznie sprobuj smazona kukurydze Mexicorn (prod: Magyi), rzadko dostepna, ale boska, o roznych smakach (polecam chilli i bbq), my w domu ją uwielbiamy, a chętnie przeczytałabym recenzje u Ciebie :) Pozdrawiam,
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kukurydza, o której pisze Anonimowy 12:19 jest w Kauflandzie. Przynajmniej moim. Pychota. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzutami pojawia się w Tesco w Gdańsku i w Carrefourze, tylko ostatnio coś z dostawami mieli ;)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magyi na stałe w ofercie Auchan. Kupuje kilogramami ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje. Dzięki Radarze i Wam wszystkim z komentów. No i dobrze, że wróciłeś!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak dojadać z dna pudełka po popcornie w kinie ziarenka które nie "popnęły" :) Fu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to, jadłam to w Danii "tonami" jest twarda ale smaczna :) Myślałam że nie ma tu tego w Polsce a jednak, dzięki za podpowiedzi gdzie można to kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od niedawna zyje w polsce i ostatnio zatesknilam za kukurydza w takiej postaci. Nie moge jej znalezc ale w sumie tak bardzo nie szukalam. Zobacze w kauflandzie i auchanie dzieki za info!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, a nie wiecie może gdzie to dostać w Krakowie? Zajadałam się tym w Grecji i w te wakacje znalazłam w Budapeszcie ale niestety mój zrobiony "zapas" się skończył :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedronka tam gdzie w są suszoneq owoce

    OdpowiedzUsuń
  11. Biedronka tam gdzie w są suszoneq owoce

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam w Biedronce 14,90/kg moje ulubiene ;P

    OdpowiedzUsuń