niedziela, 6 listopada 2011

Tymbark jabłko-arbuz (producent Tymbark, dystrybutor Biedronka)


Tymbark jabłkowo-miętowy to klasyka orzeźwiającego smaku. Dopiero niedawno zorientowałem się, że w Biedronce można kupić też wariant jabłkowo-arbuzowy tego napoju. Do tego w butelce o nietypowej pojemności.

Biedronka ma wyłączność na butelki o pojemności 1,75 litra. To naprawdę dużo płynu, choć nie wygląda. I cena śmiesznie niska. Tylko czy na pewno warto wydać na Tymbarka te nieco ponad 3 zł?


Napój ma kolor soku z arbuza. Brakuje tylko pływających w nim pestek. Zapach już znacznie gorszy – słodko-landrynkowy, nieco mdły. Pierwszy łyk zdradza, że wciąż mamy do czynienia z rozwodnionym sokiem jabłkowym. Smaczki arbuzowe pojawiają się w tle i są bardzo ulotne. Ale gdy mi się odbiło po całej szklance, poczułem się jak po dużym kawałku arbuza.

Napój jest dość smaczny, nieprzesłodzony, no i w świetnej cenie. Jednak do wariantu miętowego nawet nie podskoczy. Dla mnie jednorazowa przygoda.

Nawiasem mówiąc, czy ktoś porównywał smak Tymbarka jabłkowo-miętowego ze szklanej buteleczki z tym w dużym plastiku? Jest taki sam? Jeśli tak, kupuję następnym razem :)

==Radar==

Pojemność: 1,75 l
Cena: 3,19 zł

Ocena: 6/10

+ momentami można wyczuć arbuza
+ świetny stosunek ceny do ilości/jakości

- dużo jabłka, mało arbuza

15 komentarzy:

  1. Zgadzam się. "Bądź co bądź" jak na Tymbark to raczej produkt marnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie się nie zgadzam - tymbark jabłkowo miętowy to najbardziej obrzydliwy napój tej firmy. Arbuzowy to dla mnie 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LIDL ma całkiem sensowną konkurencję dla jabłko-mięty i jabłko-wiśni tymbarka, w kartonie 1l.

    Ze smaków tymbarkowych poza klasyką j/m i j/w często sięgam po jabłko z czerwoną pożeczką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Porzeczką nie pożeczką sorry

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy zdecydowanie czerwona porzeczka, kawałek za nim wiśnia.

    Reszta słaba.

    OdpowiedzUsuń
  6. smak miętowy-kojarzy mi się z płynem do mycia naczyń "Ludwik"

    OdpowiedzUsuń
  7. Z butelki plastikowej napój jabłko-mięta niestety nie smakuje tak samo jak z buteleczki szklanej. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie wiadomo że jabłko ma bardziej wyrazisty smak niż arbuz dlatego jest bardziej wyczuwalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten napój jest moim zdaniem absolutnie obrzydliwy.Niestety smak arbuza ciężko jest sztucznie odtworzyć, tak samo jak jego zapach np w kosmetykach.zresztą ich jablko-mięta tez mi jakoś nie smakuje.Ale nie jest tak zły jak ten w recenzji.Najlepszy jest wiśniowy przypomina nieco kompot.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie lubię tego smaku, dla mnie to jest jakiś bardzo rozwodniony sok

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypiłem pół butelki na kaca, skończyło się w toalecie. Od tamtej pory mam wstręt do tego napoju

    OdpowiedzUsuń
  12. agrestowy nawet dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem straszna chemia z tego arbuza

    OdpowiedzUsuń
  14. Najgorszy jaki piłem, dla mnie też chemia, a nie arbuz, aż mi niedobrze było. Pierwszy łyk "łał, arbuz :D", drugi łyk "...plastikowy?!" Aż mi niedobrze po tym było 2/10 bo lubię arbuza, a tu jest on w nazwie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepsza przepita, idealnie zabija posmak wódki ;)

    OdpowiedzUsuń