poniedziałek, 26 września 2011

Lidlu, ty oszustu!


Kojarzycie małe gazetki z Lidla? Zawsze są wcześniej od tych wielkich, gazetowych. Ostatnio wypatrzyłem sobie w małej wielkie puchy z daniami gotowymi (zainteresowało mnie zwłaszcza to chilli con carne zasłonięte zupą gulaszową).

Dziś przyszła do skrzynki duża gazetka i co widzę? Puchy zniknęły. Zamiast nich na trzeciej stronie jest teraz filet z pstrąga, który w małej gazetce był na drugiej stronie.

Było...


Jest:



A na drugiej stronie wylądowały Ziarenka smaku.

Nowa:


Stara:


Jestem zdegustowany. W tym tygodniu bojkotuję cię, Lidlu ty brzydki.

==Radar==

19 komentarzy:

  1. Radar, czekamy na Twoje recenzje produktów z tygodnia azjatyckiego w biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Radar, wiesz byłem dzisiaj w Lidlu i normalnie te duze puchy chilli con carne były ;) moze po prostu jakies przeoczenie, ale przejdz sie do lidla, na pewno znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Są puchy, są, potwierdzam, dziś byłem, głównie po 4 pizze po 10,99 bo dają radę jako baza, no i po kocie smakołyki (patyczki w bezkonkurencyjnej cenie, a moje koty za tym przepadają)

    OdpowiedzUsuń
  4. winiary dało większy rabat i ich ziarenka wylądowały w gazetce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeglądam zawsze gazetki w necie na stronie lidl.pl. Puszki w niej były, w sklepie również widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. puszki sa gulasz bardzo dobry:) tak samo jak filet wedzony pstraga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak było w małej gazetce, a nie ma w dużej to nie szkodzi. Czasem tak mają. A produkt w sklepie jest.
    Lidl zrobił to specjalnie dla Ciebie, żeby ci tego chilli con carno nie wykupili :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy widział ktoś w Lidlu piwo Paulaner zapowiadane na tydzień niemiecki?

    OdpowiedzUsuń
  9. TAK, było po 3,99 i jeszcze jakieś inne niemieckie w puszkach po 1,99

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłem dzisiaj w Lidlu i są te dania w puszkach ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. A przepraszam, czy szanowny pan Radar zna poprawną odmianę? W jakim języku jest napisy tytuł tego... artykułu?

    OdpowiedzUsuń
  12. *napisany oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  13. ten tytuł jest napisany w języku "żartobliwie-ironicznym"

    szanowny pan itd. zna poprawna odmianę. ale dziękuje za troskę.

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy szanowny pan anonim zna znaczenie słowa "żart"? Jeśli nie, służę pomocą: http://sjp.pwn.pl/slownik/2548058/%C5%BCart

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ta duża pucha 1200g Chilli Con Carne za 9.99 ma tylko 10% mięsa. Słaby deal. (jeszcze nie spróbowałem)

    OdpowiedzUsuń
  16. lepiej chyba kupić mielonkę, fasolę i przyprawę

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałbym zgłosić kolejne OSZUSTWO Lidla.

    Otóż wzieli te swoje parówki 83% 250g po 2,49zł przerobili na parówki 38% 200g!!! też po 2,49zł.

    Powyciągali normalnie po jednej parówce z każdej paczki i zabrali większość mięsa, a cenę zostawili taką samą. SKANDAL!!!

    W tym sklepie to normalnie trzeba ze swoją wagą przyłazić, bo na wszystkim człowieka kantują (takjak z kilgramem winogron co waży 700g).

    Przestrzegam wszystkich przed parówkowym skrytożercom z Lidla!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co się stało, że w obecnym roku niczego nie umieszczasz radar?

    OdpowiedzUsuń