środa, 20 lipca 2011

Obietnic (bez pokrycia) czar - Ice Cream Sundae Strawberry (producent nieznany, Niemcy; dystrybutor Lidl)


Słodka waniliowa masa lodowa pociągnięta intensywnie truskawkowym sosem, skręcona w fikuśny świderek – aż chce się w tym cudeńku zanurzyć pyszczek, prawda?

Może i prawda, ale nie liczyłbym na taką przyjemność, jaką obiecuje obrazek na pudełku. Opakowanie, muszę przyznać, genialne, na sam widok czuję napływającą ślinkę. I te kolory! Grafik poszalał w Corelu... Rzeczywistość jak zwykle jest nieco inna. A nawet bardzo. O, taka:


Bladziutkie te lody, oj bladziutkie. I tak samo blado smakują. Sosu truskawkowego tyle co kotek napłakał, ledwo go czuć na języku. Trochę więcej pojawia się dopiero na samym końcu. Lód bazowy nie smakuje waniliowo (w składzie nawet nie ma wanilii czy waniliny, tylko jakiś anonimowy „aromat”), tylko mlecznie, względnie śmietankowo.


Oczywiście da się to zjeść, zwłaszcza jak się trochę nadtopi i można lizać – przypomina wtedy w smaku „lody włoskie” z automatu. Ale summa summarum jestem rozczarowany. Tydzień amerykański w Lidlu okazuje się wielką ściemą – podróbki, imitacje ukryte w kolorowych pudełkach (pizze i szejki też odradzam). No cóż, może po prostu taka jest popkuchnia USA?

==Radar==

Objętość: 510 ml
Cena: 5,99 zł

Ocena: 5/10

+ fajne pudełko
+ w sumie zjadliwe

- mało truskawek
- gdzie ta wanilia?
- zwodniczy obrazek na pudełku
- cena (lepiej sobie kupić trzy lody truskawkowe na patyku)

13 komentarzy:

  1. Eee... Prawdziwy amerykanski Sundae to 50% lodow waniliowych takich jak z automatu i 50% sosu ale zrobionego z podsmazonych truskawek. Na to lycha orzechow i kropla syropu czekoladowego :)
    Mmm....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam do spróbowania rzeczy ze zdrowego tygodnia w biedronce, mi szczególnie spodobały się batony orzechowo - zbożowe w smakach kminkowym, paprykowym lub cebulowym, łosoś wędzony z koprem lub pieprzem i czekolada organiczna Kaoka(ciemna z pomaranczami lub z karmelizowanymi orzechami, mleczna z karmelizowanymi migdalami)...oprocz tego jest też kilka innych interesujących pozycji, ale nie będę robić tu jeszcze większej reklamy ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z tej oferty kupiłem szejki i kawałki kurczaka z sosem curry - ogólnie jestem zadowolony, bo mi szejki naprawdę smakowały, a kurczak dobry, w super panierce, tylko trochę drogi - 13 zł

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłem te cytrynowe babeczki - nawet smaczne, Radar mógłbyś spróbować lub może ktoś z czytających próbował tych zapiekanych ziemniaków z krem twarogowo-jogurtowy na amerykański tydzień

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie, z tej "amerykańskiej" oferty już nie zamierzam korzystać, nic ciekawego w niej nie ma. za to spróbuję wyszukać coś z tej biedronkowej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze lody są w... Chorwacji. W Polsce nie ma lepszych niż GRYCAN.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi akurat shake'a czekoladowy smakował.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masło orzechowe mają dobre, 7,99zł, 2 wersje smakowe : chrupiące i zwykłe, zawartość orzechów to aż 95%!!! lepszego na polskim rynku nie widziałam a cena naprawde niska. Ostatnio kupywałam za 12,99 a orzechów było 90%, więc oferta lidla wygrywa na calej linii.

    OdpowiedzUsuń
  9. masło orzechowe bardzo ok, minimalna ilość cukru, praktycznie same orzechy, trochę soli, uzależnia. z "amerykańskiego" tygodnia smakują mi jeszcze pizze tylko należy je wrzucać zgodnie ze sposobem przygotowania do nierozgrzanego piekarnika inaczej ciasto będzie twarde. ktoś tu pytał o ziemniaki pieczone, myślę że lepiej samemu zrobić, wyjdzie taniej i zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Radarze, nie zjadaj mnie, ale...
    Otrzymujesz ode mnie nominację do One Lovely Blog Award:)
    Szczegóły na: http://ircia-mojeszczescie.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super są magnumy jogurtowe... lody śmietankowe + dużo sosu podobnego jak na tych lodach i gruba warstwa czekolady deserowej, naprawdę dobre połączenie. w biedronce za 3,99 (eh)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kupiłam i spróbowałam "amerykańskie" pianki marhmallows :-) Rewelacja, i polecam je każdemu, można podpiekać, dodawać do mleka, przekładać andruty i dodawać do lodów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbuję tych pysznych amerykańskich lodów z Lidla,wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń