wtorek, 19 lipca 2011

Jogurt żurawionowo-czekoladowy oraz karmel & popcorn (producent Molkerei Gropper, Niemcy; dystrybutor Lidl)


Nie wiem, czy w Stanach rzeczywiście jedzą takie jogurty, czy to tylko wizja Niemców z Lidla projektujących swoje tygodnie tematyczne, ale oba smaki wyglądają ciekawie.

Na początek wziąłem się za żurawinkę z kawałkami czekolady. Przypomina jogurt typu stracciatella, czekolada występuje w postaci drobnych wiórków i jest gorzka. O smaku całości decyduje wsad żurawinowy. Jest to naprawdę udane połączenie – kwaśny owocowy smak z wyczuwalnymi kawałkami żurawiny plus odrobina wytrawnej czekolady. Nie za słodkie, dla mnie w sam raz.

Zaciekawił mnie drugi smak: karmel i popcorn. Rzeczywiście, popcorn da się wyczuć, smaczki prażonej kukurydzy (w postaci chrzęszczących w zębach okruszków) jak najbardziej obecne. Jednak w połączeniu z kwaśnym (bardzo dobrym) jogurtem i karmelem wyszło coś, co bardziej przypomina... szarlotkę. Albo Danio z biszkoptem. Dobre, ale pierwszy z opisywanych jogurtów smakował mi lepiej.

Warte odnotowania: jogurty nie zawierają zagęszczaczy.

==Radar==

Waga: 150 g
Cena: 1,79 zł

Ocena: żurawina 8/10, popcorn 7/10

6 komentarzy:

  1. Nie widziałem takich smaków w USA ale też nie będę się zarzekał, że takich nie ma. Nie bierz bajgli w Lidlu bo oryginalnych nie przypominają W OGÓLE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem wczoraj i niestety nie było już żadnego z tych jogurtów :( a tak chciałem spróbować, jak widać byłoby warto

    OdpowiedzUsuń
  3. Radar, powiedz mi, gdzie u ciebie w Lidlu stały shake'i? Ze trzy razy obeszłam cały Lidl (obiecałam kupić dzieciom) i nie znalazłam, chyba w moim Lidlu ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shaki stoją koło margaryn, bynajmniej w moim lidlu ;)

      Usuń
  4. A ja kupiłem i strasznie to kwaśne, dopóki nie wrzuciłem biedronkowych M&M'sów nie było zbyt smaczne. Ale cóż, gusta bywają różne, tak jak Tobie, Radarze nie smakowała pizza Hawajska od tego samego producenta, tak mi ten twór nie za bardzo podchodził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polać to z wierzchu ketchupem, i będzie w sam raz po amerykańsku :)

    OdpowiedzUsuń