piątek, 6 maja 2011

Megazapiekanka Radara z rukolą


To zielsko, o które pytałem w środę, zwie się właśnie rukolą i kupić je można w każdym spożywczaku. Gorzej, kiedy zastanowisz się, co z tym zrobić – takie niepozorne pudełko, a jakie wydajne!

Część poszła do sałatki, część do zupy szczawiowej, część do zapiekanek. I jeszcze cholera zostało!

Zostańmy przy zapiekankach. Jeśli chcesz dostąpić uczucia szczęścia totalnego (choć przez chwilę), zaopatrz się w następujące składniki: długa bułka (na ten przykład bagietka), rukola, pieczarki, ser, cebula, szczypiorek, keczup. Buły przekrój, połóż na nich krążki cebuli, starte pieczarki, listki rukoli, następnie wszystko posyp serem. Teraz wrzuć to do rozgrzanego piekarnika na tak długo, żeby ser się roztopił, a brzegi bagietki lekko zarumieniły. Poczujesz zapach rukoli – bardzo charakterystyczny – i już będzie wiadomo, że to już. Czas na ozdobny, nieodzowny zawijas z keczupu. Posyp to wszystko szczypiorkiem i natychmiast zacznij jeść!




A jeśli nie chce ci się tego wszystkiego robić, wpadnij do mnie, zamroziłem dwie całkiem sporych rozmiarów zapiekanki. I to się nazywa fast food!

==Radar==

7 komentarzy:

  1. http://www.kaufland.pl/Home/02_Asortyment/002_K_Classic/0003_Z_asortymentu/00002_Mrozonki/_Bilder/02_detail/0805952.jpg Polecam! ok 2zł w Kauflandzie. Za tą cenę naprawdę bardzo dobra zapiekanka!

    OdpowiedzUsuń
  2. no ta ja wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie,ja mam w domu tylko taką zwykłą,mrożoną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też :D

    PS. Dostrzegłam na fotografii napis głoszący o "świeżym owocowym smaku" . Czyżby tajny, nie wymieniony na liście składnik? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie, to popitka - jogurt jabłkowo-miętowy. można zastąpić czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko po co zabijać smak rukoli zakrywając szczelnie całość szczypiorkiem???

    OdpowiedzUsuń