sobota, 7 maja 2011

Guarana usuwa wzdęcia? – Jogurt Polski kawa z guaraną (producent Mlekovita)


Rzadko kupuję takie mleczne wynalazki, ale ciepło jest, to pić się chce. A i energii trochę by się przydało. Po zakupach zwłaszcza. I sprzątaniu. Ech.  czytaj dalej

Kupując jogurt pitny z kawą i guaraną oczekiwałem po jego wypiciu jakiegoś energetycznego kopa, natychmiastowego pobudzenia do działania. Wiecie, jak czerwony napój w Diablo. Ale gdzie tam! Ta cała kawa z guaraną to zwykła ściema. Tej pierwszej jest „aż” 0,2% w postaci ekstraktu kawy naturalnej, a drugiej – wow! – całe 0,04%. Ależ się poczułem nabuzowany energią jak tylko to przeczytałem.

W dodatku w wyeksponowanej na opakowaniu liście cudowności, jakie oferuje ów jogurt, ani słowa o działaniu kofeiny czy boskiej mocy guarany. Jest za to sporo o trawieniu i usuwaniu wzdęć. Coś się tu komuś pomieszało chyba...


A sam napój jest okej. Dość smaczny, kawowy w smaku, lekko kwaskowaty. Mała porcja, w sam raz na trzy łyki. Zmęczenia nie usuwa, ale za to jak zadba o moje jelita! Ho ho, chyba dam za to Mlekovicie plusa. Albo nie.

==Radar==

Waga: 250 g; kaloryczność: 175 kcal
Cena: 1,49 zł (Tesco)

Ocena: 6/10

+ przyjemny kawowy smak
+ konsystencja łatwo wypijalna

- śladowe ilości kofeinki i guarany

9 komentarzy:

  1. Nie lubię kawowego, wolę grejpfrutowy, ma fajny lekko herbaciany posmak (acz na pewno nie zielono herbaciany, wbrew temu, co głosi etykieta).
    Do tego mam uraz, od kiedy trafiłam na spleśniały.


    PS. Kod: FAIRY :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście polecam kupić jogurt naturalny i zmiksować z czym się chce, a kawę wypić osobno :]

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko Serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niiee, na takie coś nie można się złapać, jogurt nie ma prawa dawać "wystarczającej energii :)". Radar może jakieś recenzje napoi energetycznych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. generalnie kofeina szybciej 'kopie' niż guarana, więc nie spodziewałbym się cudów :) (ponadto dochodzą te żałosne zawartości obu składników) - jako 'konsument' guarany kapsułkowej (zakupionej lub kapsułkowanej ręcznie), spokojnie mogę powiedzieć że efekty poczuć można po godzinie-półtorej. Jeśli chodzi o szybkie pobudzenie nic nie pobije mocnej kawy lub herbaty, w następnej kolejności energy drinka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. to przez tuska wszystko jest takie drogie
    powiedzmy mu dosyć!!!
    Blog antydonkowy
    http://donald-matole.blogspot.com/
    Powiedzmy rudemu soczyste Niet/Nein !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zott-jedynie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja to pije dosyc czesto..i lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony jogurt pitny <3

    OdpowiedzUsuń