niedziela, 6 marca 2011

Jest ostro! – Inferno, pizza pikantna z salami pepperoni (producent Ospelt Food, Niemcy; dystrybutor Lidl)


Miało być ostro i jest!  czytaj dalej

Skurczybyki poszli na całość. Przy Inferno opisywana niedawno Diavolo to pomniejszy diabełek przy samym Lucyferze. Ostry, piekący smak atakuje na kilku poziomach już od pierwszego gryza. Składniki tej ostrości to: salami pepperoni (ostrość subtelna, słonawa), cebula (ostrość cebulowa), papryczka pepperoni (marynowana – ostrość kwaskowata), papryczka Jalapeno (ostro, coraz ostrzej) oraz sporo, naprawdę sporo przypraw, takich jak pieprz, chili i czosnek w proszku. To właśnie te dodatkowe przyprawy w proszku moim zdaniem trochę popsuły przyjemność jedzenia Inferno. Ostrości jest tak dużo, że w pewnym momencie zmienia się w gorycz (i nie chodzi mi o uczucie goryczy, a o gorzki smak :)), co utrudnia zjedzenie całości bez dużej ilości popitki.


Poza tym wszystko po staremu, jak to w pizzach z Lidla. Ciasto cienkie i chrupiące, sera (dwa rodzaje: mozzarella i edam) pod dostatkiem. Wszystkie składniki dobrej jakości, dotyczy to i kiełbasy, i warzyw (szkoda tylko, że z papryki pepperoni nie usunięto nasion). Cena atrakcyjna, ale że nie jadło mi się z przyjemnością, to i ocena musi być nie za wysoka.

==Radar==

Waga: 350 g; kaloryczność: 248 kcal w 100 g
Cena: 4,99 zł

Ocena: 6,5/10

+ dużo dobrej jakości składników
+ zgodnie z nazwą rzeczywiście ostra

- niepotrzebnie dodali zbyt dużo przypraw, co popsuło smak

36 komentarzy:

  1. w biedronce pojawiły sie jakies pizze z pieca kamiennego (mrożonki)Miales juz moze okazje spróbowac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizze z pieca to już są od bardzo dawna w biedrze. Mnie osobiście bardzo smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza rewelacja. lubie na ostro wiec jestem zadowolony, pierwsza ostra pizza w pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam te pestki są dlatego, żeby było jeszcze ostrzej - esencja ostrości siedzi w pestkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie za słodka

    OdpowiedzUsuń
  6. pizza super ostra tak jak powinna byc

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam u siebie w zamrażalniku tę pizzę, ale jeszcze nie odważyłem się jej spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłem ją w tamtym tygodniu i jestem rozczarowany. Pizza jest ostra, nawet bardzo, ale w taki nieprzyjemny sposób. W zasadzie ta ostrość zabija cały jej smak i trudno ją zjeść bez sporej dawki płynów. Raczej nie skuszę się po raz drugi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś, po ponad tygodniowym przetrzymywaniu w zamrażalniku, skusiłem się na nią... i żałuję.
    Pizza ta jest okropna. Jest zbyt ostra i ostrość ta zabija smak pozostałych składników. Zjadłem tylko jeden kawałek, resztę zjadł śmietnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNA, ci co lubią ostro wiedzą o co chodzi - piecze dwa razy

    W koncu cos z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  11. o fak! dawno nie jadłem czegoś takiego...
    zjadłem całą tylko dlatego, że głodny byłem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pyszna! Uwielbiam ostre jedzenie i już w sumie rzadko zdarza mi się stwierdzić, że coś jest b.ostre. Ta pizza jest!:) Szkoda tylko, że taka mała.

    OdpowiedzUsuń
  13. ROBILEM TE PIZZE PRODUKCIA JEST W TYCHACH FIRMA HOLENDERSKA SZUKAICIE FORUM ZATOR BAKARIES

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ostre jedzenie ale tu ktoś przesadził.Jest za ostro !! Właściwie nic nie czuć tylko pieczenie, palenie, gorycz...Szkoda kasy

    OdpowiedzUsuń
  15. Pizza jednym słowem jest GENIALNA !!
    Ostatnio zjadłem dwie na obiad. Absolutne piekło w gębie, to już zahacza o masochizm :)
    9/10

    OdpowiedzUsuń
  16. Pizza Dobra, bardzo ostra ,że cięzko było zjesc bez popitki daje 8/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pizza, moja ulubiona, pikantna w sam raz, nie trzeba za bardzo zapijać, piekło(inferno?) to może nie jest ale coś tam czuć* ;)

    *jestem sporym koneserem ostrych rzeczy i jak to mówią znajomi 'juz dawno mam wypalone wszystkie kubki smakowe'

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta pizza jest rewelacyjna, w końcu nie muszę jej doprawiać chilli :) Super cienka, dobry serek, 9/10!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pizza bardzo ostra ,aż trudno przełknąć w skali ostrości 8 na 10

    OdpowiedzUsuń
  20. dawno tak dobrej pizzy nie jadlem :-) jest ostra i o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pizza masakrycznie ostra! Obecnie kosztuje zaledwie 3,99zł w Lidlu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pizza nieziemska, uzależnia jak narkotyk... Szkoda tylko, że ostatnio trudno na nią trafić w Lidlu...

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsza pizza na świecie :D Babki na kasie mają obłęd w oczach jak kasują po kilka sztuk tej pizzy dla mnie ;) Nie jest to jednak szczyt moich możliwości, więc przyprawiałam ją jeszcze sosem piri-piri, także z Lidla :D Nawet w takiej wersji nie musiałam w trakcie jedzenia spożywać żadnych płynów (dopiero po). Jak ktoś jest mięczakiem i go już ketchup pikantny pali, to niech nie kupuje tej pizzy zamiast tutaj truć, że jest niedobra. Po co brać się za coś ostrego mając delikatne podniebienie. Szkoda tylko, że ostatnio tej pizzy nie widzę w Lidlach...

    OdpowiedzUsuń
  24. RADZIŁ BYM NIE JEŚĆ PIZZY INFERNO BO JEST PIEKIELNIE OSTRA ŻE AŻ PIECZE GARDŁO I NAJLEPIEJ TAKA MOJA RADA JAK KTOŚ KUPUJE PIZZE INFERNO POWINIEN SIĘ ZAOPATRZYĆ W WODĘ MINERALNĄ LUB SOK LUB CIEPŁĄ LUB ZIMNĄ HERBATĘ LUB PIWO NAJLEPIEJ BROWCA BROWARA.

    OdpowiedzUsuń
  25. JUŻ NIGDY W ŻYCIU NIE ZJEM PIZZY INFERNO JEST BARDZO OKROPNIE OSTRA ŻE NIE DA JEJ SIĘ ZJEŚĆ BEZ CZEGOŚ DO PICIA POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Pizza spoko. Ostrość w sam raz. Niestety, po zjedzeniu dwóch na raz (tu wada - za mała) piecze nie tam gdzie trzeba... domyślcie się o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja!!! Najlepsza pizza mrożona jaką jadłem - ba , nawet przebija wiele świeżych w pizzerii. Jest bardzo ostra i jeśli ktoś jest przyzwyczajony tylko do "ostrych" rzeczy jakie są dostępne w sprzdaży może się zdziwić. Tak, to jest prawdziwe piekło/inferno! Polecam koneserom :) 10/10

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety pizza inferno zniknęła z lidla!!! Wycofali ją chyba :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsza Pizza mrożona jaką jadłem. Jestem w takim razie Hardcorem bo ja sobie jeszcze dokrajałem papryczke piri piri do tej pizzy i wciągałem ja nosem. Uwielbiam Bardzo ostre rzeczy. Niestety szukałem jej w 3 miastach i nigdzie już jej nie ma chyba wycofana a szkoda bo smakowała mi bardziej niż z pizzeri.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektóre opinie są śmieszne ta pizza jest dla ludzi którzy uwielbiają ostre i nie działa na nich tak ta ostrość jak dla amatorów ostrości jadam ta pizze bardzo często i nie musze wcale zapijać dużą ilością napojów, jest ostra,jest dobra i jak powtarzam dla ludzi którzy kochają ostre tak samo jak ja nie wyobrażają sobie życia bez ostrego;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłem dzisiaj w lidlu za 5 zł w ramach promocji sylwestrowej.lubię ostre od zawsze i się nie zawiodłem.jednak bardzo przestrzegam przed zakupem ludzi którzy uważają że ketchup pikantny jest ostry bo to jest naprawdę mega ostra pizza dla ludzi którzy lubią się katować tak jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. pizza miazdy system zjadlem 2 i placze xD rozpierdala system bez browara bym nie podołał ! najlepsza pizza jaka istnieje z mrozonek polecam kto lubie ostre albo nawet (zaostre) potrawy !

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy w życiu jej więcej... oczywiście pyszna na początku ale do czasu kiedy nie wypala i popitka nawet nie pomaga. Musiałam popijać cola. EJ i żeby było jasne 2,5/4 zjadłam piwo nie pomagało żeby tego ognia usunąć i byłam bliska puszczenia pawia Xd. W życiu jadłam coś podobnego zupkę jakaś chinską oraz też takie stiksy z lidla inferno. To trzecia rzecz tak ostra że 10 szklanek napoju nie pomaga. A na następny dzień w toalecie odlot Xd

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsza mrożona pizza jaką jadłem. Bardzo ostra i o to chodzi. Dużo składników dobrej jakości. Jadłem ją wczoraj, a dziś mi o sobie przypomniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. łagodna pizza, polecam na wieczór kawalerski np.

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię ostre ale ta pizza jest za ostra. Co do popijania pikantnego ciepłą herbatą to jak gaszenie pożaru benzyną. Popijać należy mlekiem, dobre jest też kakao.

    OdpowiedzUsuń