czwartek, 3 lutego 2011

Na bogato - Cappuccino coeur cremeux (producent nieznany, Włochy; dystrybutor Auchan)


Jeśli jesteś zwolennikiem teorii, że im mniej składników, tym zdrowiej, natychmiast odejdź od monitora!

Deserek o smaku cappuccino zawiera w sumie ponad 50 składników! Oczywiście licząc detalicznie, bo podstawowe składniki to: mus kawowy, nadzienie kremowe, sos kawowy i biszkopt. Po zdarciu folii ochronnej nos wyłapuje wyraźny zapach kawy. Deser składa się z trzech warstw: kawowego musu, śmietankowego środka posypanego czekoladowymi wiórkami i biszkoptowego spodu nasączonego alkoholem (uwaga: 1,6%, po pięciu już lepiej za kierownicę nie siadać).


W smaku dominuje kawa, z dna atakuje fajny posmak alkoholu. Nie za słodkie, wytrawne, zapewniające intensywne doznania.

W opakowaniu znajdują się dwa desery - wychodzi 3 zł za sztukę. Warto, od czasu do czasu oczywiście.

==Radar==

Waga: 90 g x 2; kaloryczność: 256 kcal w 100 g
Cena: 5,99 zł

Ocena: 8/10

+ wyrazisty smak kawy
+ alko
+ dla dorosłych

- spulchniacze, emulgatory, zagęstniki,aromaty...

13 komentarzy:

  1. wygląda przyzwoicie, więc musi być taki "bogaty" =)

    OdpowiedzUsuń
  2. w lidlu lepsze jest, 1.50 ze sztukę, taki deserek tiramisu(zawiera wino:o ) czy inna "pana kota", w górnym wieczku lyzeczka do wylamania... całkiem smaczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiramisu nie zawiera wina, więc albo to nie wino :P albo nie tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. radar, litości. czego ty się spodziewasz w masowo produkowanym żarciu? brak 'spulchniaczy, emulgatorów, zagęstników'?

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedyna wada radara że tak się przejmuje tymi wszystkimi dodatkami, dużą ma poczytalność więc sieje panikę wśród rozkochanych w nim nastolatek, jak tak dalej pójdzie ludzie zaczną panikować że E441 jest w galaretce ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. a marsala to nie wino? bo wydaje mi się, że używa się go do tiramisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile razy w tygodniu jesz takie niezdrowe świństewka? ja rozumiem,że cel jest szczytny(prowadzenie tego bloga) ale chyba zdrowie ważniejsze???

    OdpowiedzUsuń
  8. ech..zachciało mi się tego ;/ A ja podjęłam Twoje wyzwanie (razy 4) i właśnie jestem 8 dzień bez słodyczy..może sobie to kupię na świętowanie jeśli uda mi sie wytrwac

    OdpowiedzUsuń
  9. Biszkopty do tiramsiu nasącza się w kawie i amaretto :P

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno? ;) http://en.wikipedia.org/wiki/Tiramisu
    "...commonly known as ladyfingers in the United States) are soaked in espresso or strong coffee, often with an addition of a flavorful liquor such as sweet marsala wine or dark rum."

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz wpadłam na ten blog
    przez szczawik w słoiku ^^ - zaintrygował mnie
    nie wiedziałam że można zrobić pasję z takich drobiazgów :D zostanę fanką

    khaz

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jakim cudem mi umknął Twój blog :(. Na pewno będę wpadał częściej. Jak tak czytam wpisy to tylko potakuję głową - chyba gastronomicznie jesteśmy spokrewnieni ;).
    mutra

    Co do Tiramisu: oryginalnie biszkopty w tiramisu nasącza się grappą czyli destylatem z wytłoczyn winogronowych pozostałych po produkcji wina. Amaretto jest ok (zresztą tak samo jak rum, tequila i żubrówka) tłumi jednak naturalny smak mascarpone i osobiście nigdy go nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie nowy post?!?!?! :>

    sardyny

    OdpowiedzUsuń