piątek, 10 grudnia 2010

Konspol doda ci skrzydeł(ek) – Skrzydełka z kurczaka w marynacie barbecue (producent Konspol-Bis, dystrybutor Biedronka)


Więcej zabawy w obieranie kości z mięsa niż jedzenia.  czytaj dalej

Lubię wędzone kurze skrzydełka na zimno, gotowych do podgrzania jeszcze nie jadłem. Czas spróbować, tym bardziej, że w chłodziarce Biedronki pojawił się nowy smak – barbecue.

Skrzydełka zanurzono w marynacie, która smakuje tak sobie. Taki przemysłowy, znormalizowany smak. Dość mulista baza i odrobina pikanterii – przyprawy są nierównomiernie rozłożone, stąd niektóre skrzydełka wydają się mdłe, inne za to przyjemnie podszczypują w język. Można to podgrzać w mikrofali, piekarniku, na patelni lub we frytownicy. Ja wybrałem piekarnik. Skrzydełka nieco się przypiekły, ale zapach, który powinien być kuszący, kojarzył mi się raczej z kiepską stołówką. Samo mięso w porządku, miękkie i smaczne, rozsądnie - czytaj nie za mocno - posolone.


Trudno się najeść w pojedynkę całą paczką, a co dopiero zrobić z niej obiad dla dwóch czy więcej osób. No chyba że potraktujecie skrzydełka jako dodatek do kopy ryżu czy frytek. Wtedy to tak. Podsumowując, nie odleciałem z zachwytu, ale też jakoś strasznie nie było mi żal wydanych pieniędzy. Z drugiej strony, mogłem je wydać na pizzę z Lidla...

==Radar==

Waga: 420 g, kaloryczność: 216 kcal w 100 g.
Cena: 5,99 zł

Ocena: 6,5/10

+ smaczne mięso
+ te lepiej przyprawione kawałki dają radę

- mdła marynata
- cena

10 komentarzy:

  1. Widzę, że Lidl u Ciebie jest championem (do czego się zresztą swego czasu przyznałeś).
    Chciałem tylko zaznaczyć, że mój kolega współpracuje z firmą Konspol i nie tylko (kilka mln rocznie w branży mięsnej) i po aferze sprzed kilku lat twierdzi, że to najbardziej rygorystyczna jakościowo firma, ostro trzymająca się zasad sanitarnych. Więc wierzę, że te skrzydełka MOGĄ być świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to (niezamierzona) reklama, ale takie mam informacje! Z innymi firmami z tej branży nie b yło już tak "różowo".

    OdpowiedzUsuń
  3. dla konspolu szacun za oferowanie produktów bez rakotwórczego azotanu/azotynu sodu. kabanosy z biedronki to mój faworyt :D natomiast skrzydełka z kurczaka polecam zrobić własnoręcznie - najlepiej w marynacie teriyaki :] do kupienia np. w kauflandzie, w buteleczce podobnej do tej, w której sprzedaje się sos sojowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radar - polecam Pizzę "Inferno" z Lidla :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie się nie zgadzam, akurat tak się złozyło, że dzisiaj je jadłem. Od razu po otwarciu uderzył mnie nieprzyjemny, kwaśny zapach marynaty. Odgrzałem w mikrofali. Kawalki kurczaka są niesamowicie tłuste, mięsa w nich jest na lekarstwo, większość to chrząstki i niesmaczna, tłusta skóra. Wrażenia zapachowe również nieciekawe, doprawienie woła o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  6. pizza inferno zgadzam sie mega duzo salami i duzo chilli

    OdpowiedzUsuń
  7. skrzydełka nie są smaczne ,bardzo tłuste i mają nie ładny zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te skrzydelka! ja sie najadam paczka do pelna ale moze mam mniejsze potrzeby :) Moj maz sie smieje ze zajadam sie nimi jak uzalezniona :P

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia twojemu zdrowiu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Konspol to wielka i solidna marka, któa dostarcza kurczaki m.in do KFC. POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń