sobota, 11 grudnia 2010

A co to? (2) - rozwiązanie zagadki


Oto zagadka na dziś. Co przedstawia zdjęcie? Tym razem mamy wycinek całości - żeby nie było za łatwo, mocno powiększony.

Już wiemy, co to!

Odpowiedź padła już na samym początku. Jest to oczywiście... makaron do zupki chińskiej, czyli tak zwane nudle. Oto nasz bohater w całej okazałości:


Pomysł z kalmarami w dechę, ale flaki to już przegięcie. Przecież napisałem niedawno, że nienawidzę flaków!

Coś mi się wydaje, że następna zagadka powinna być znaaaacznie trudniejsza :)

==Radar==

20 komentarzy:

  1. ziemniaki pocięte na frytki?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. makaron z zupki chińskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krążki z kalmarów

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalmary pociete na krażki, zamrożone i odmrożone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również obstawiam kalmary :D

    OdpowiedzUsuń
  6. flaki. kalmarów w dyskontach raczej się nie znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. marynowana cukinia albo pikle ogórkowe bez skórki

    OdpowiedzUsuń
  8. na sto - kalmary!

    OdpowiedzUsuń
  9. E za późno wszedłem, kalmary

    OdpowiedzUsuń
  10. wejdz tu i zobacz jak BIEBER CAŁ.UJE MILEY LINK DO ZDJĘCIA : http://qck.pl/mdV

    OdpowiedzUsuń
  11. Radarku mój kochany, przecież wiem że w głębi serca lubisz flaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od razu wiedziałam!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kaczka po Smoleńsku!!!!

    OdpowiedzUsuń