środa, 8 grudnia 2010

Chyba was pomentoliło!


Czuję się nieco zakłopotany, ponieważ muszę Was zapytać, z czym Wam się kojarzy słowo „mentolnięcie”. Sam chętnie bym zapytał odpowiedzialnego copywritera, co on sobie myślał, kiedy je wymyślał, bo prawdopodobnie myślał zupełnie o czymś innym.  czytaj dalej

Mnie się to słowo kojarzy jednoznacznie, ale ja jestem skrzywiony, więc mogę się mylić. Czy „mentolnięcie” może się komuś w ogóle skojarzyć ze świeżością, orzeźwieniem i gumą do żucia? Nooo... Ile się trzeba było namentolić, żeby coś takiego stworzyć! W każdym razie nie krępujcie się, piszcie, z czym Wam się kojarzy. To znaczy nie ma prikazu, żeby się kojarzyło z orzeźwieniem. Chyba.

Przy okazji anonsuję konkurs organizowany przez producenta gumy Airwaves. Polega on na zrobieniu zdjęcia lub zdjęć (można zgłosić do 10) ilustrujących „efekt mentolnięcia”. Społeczność zgromadzona na stronie konkursu wybierze najlepsze, a jego autor pojedzie na wycieczkę do Rio lub w dowolne inne miejsce na świecie, jakie mu się zamarzy (wartość wycieczki wynosi 20 tys. zł). Druga nagroda to iPad.

Szczegóły zabawy oraz pierwsze mentolnięte zdjęcia, na które można głosować, znajdziecie na stronie: http://mentolniecie.pl.

Przy okazji 2: jestem nieco zestresowany, ponieważ na niedzielę planuję ogłoszenie wielkiego wyzwania. Będzie to wyzwanie dla mnie i dla osób, które zechcą się do niego przyłączyć. Będzie to wyzwanie mrożące krew w żyłach i... nic już więcej nie napiszę.

Wy się mentolujcie, a ja wracam do złowrogich przemyśleń.

==Radar==

PS. O żesz, to już trzeci tytuł z rzędu zakończony wykrzyknikiem.

9 komentarzy:

  1. mnie mentolnięcie kojarzy się tak jak grzecznej dziewczynce nie wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mentolnięcie- pierdolnięcie!
    niesamowicie orzeźwiające skojarzenie, aż poczułam mięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie? Złowrogie?! Że ja rady nie dam? :D Czekam do niedzieli z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj producent chyba nie trafił z tym mentolnięciem.
    Widziałam bilboardy na mieście i ja miałam automatyczne skojarzenie z mentosami.Dopiero tutaj się dowiedziałam, że chodzi o gumę airwaves

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie przekaz słowa jest jasny...szukanie nowotworów słownych zastępujących słowa powszechnie uznawane za niecenzuralne. Wniosek jasny. Bawmy się językiem polskim robiąc balony mentolowe a przy okazji puszczajmy oko i uczmy "młodzież" lat 12.bluzgać na ulicy. Jak dla mnie copywriter był mocno spóźniony z projektem.
    Radarze! Czekam na niedzielę!
    Pozdrawiam. Roberto

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie sie automatycznie skojarzylo z tym filmikiem
    http://www.youtube.com/watch?v=pazQoQbe8UY
    mowcie co chcecie ale histoiria zacna i teksty podobierane znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masturbacja, nic innego. Mentolenie... miętolenie... jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierdolnięcie i pierdnięcie, po mentosach w dodatku

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre mentolnięcie nie jest złe, jak dla mnie górą zdecydowanie to zdjęcie:

    http://mentolniecie.pl/cache/thumb/240x160/xxxxxx/235d32b376f7667.png

    Autor zapomniał jeszcze, że akcja ma profil na fb:
    http://www.facebook.com/pages/Profesor-Entol/175366639149282

    OdpowiedzUsuń