poniedziałek, 4 października 2010

Wymyśl sobie chipsy – duża akcja Frito Lay


Pamiętacie, jak narzekałem, że nowe Laysy prosto z pieca mają tylko dwa smaki? I że chętnie spróbowałbym czegoś nowego? Proszę bardzo, teraz każdy z nas może wymyślić smak chipsów i wysłać propozycję do producenta. I zgarnąć za to sporą paczkę peelenów.

Szczegóły tej hiper- mega- giga- hurraakcji przedstawi Wilczak. Paweł Wilczak.



A gdzie Kasia, do cholery?!

Gdyby Wilczak mówił za szybko, zasady zabawy oraz informacje o nagrodach znajdziecie na stronie http://www.lays.pl/.

Jeszcze wam o tym przypomnę. Bądźcie czujni - następnym razem głos zabierze Brodnicki. Pascal Brodnicki.

==Radar==

PS. Przy okazji przypomniało mi się, że mam konto na Blipie. Zakamuflowane i trochę przykurzone, ale jakby kto chciał, niech zajrzy: http://fratschke.blip.pl/

11 komentarzy:

  1. Widzę obserwowanego Kominka na Blipie. Czytujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. A co, zbrodnia jakaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. widzialem 2 nowe smaki laysow - oba w bialej paczce. ogorek malosolny i pikante guacamolo (czy jakos tak) ;P jadlem te drugie i byly rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostaniesz moim mężem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dlaczego mi nie zaoferowano takiej reklamy na blogu? Ja mam więcej niż Ty odsłon miesięcznie :P :D

    Ja również ubolewam nad tym, że Prosto z pieca mają tylko dwa smaki. Chcę serowo cebulowe Lays Prosto z pieca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałem się nad nowym smakiem chipsów w ogóle, więc akcja Lays niejako pokrywa się z moją ;)
    Myślę że gdyby zaproponować im jakiś smak wegetariański...bakłażany czy inne tofu? W konkursie nie biorę udziału więc pomysł możecie wprowadać w życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lays "Ogórek małosolny" smakuje jak mizeria, choć jako smakosz owego obiedniego dodatku nie polecam samych chipsów. 4 osoby nie zjadły dużej paczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłałam swój smak,ale najwidoczniej się nie zakwalifikował ..

    OdpowiedzUsuń
  9. przejrzałam wszystkie (jak do tej pory) pięćdziesiąt stron propozycji i na razie jestem przerażona monotonią oraz brakiem polotu. curry, czekoladowe, owocowe (głównie truskawka i banan)...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na smak wegetariański był by dobry... gdyby nie to ze Laysy zawierają składniki od zwierzęce (guanylan sodu i inozynian sodu) a do tego są smażone na tłuszczu zwierzęcym a nie na roślinnym. Więc nie ważne jaki by miały smak i tak nie będą wegetariańskie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jesteśmy przy chipsach to polecam pysznenachosy"punchos"zbiedronki,dotegodipsalsasprzedawanyoboknich

    OdpowiedzUsuń