niedziela, 17 października 2010

Jogurtowe nowości - Bon Creme Choco Pomarańcza i Banan (producent Bakoma, dystrybutor Biedronka)


Biedronka sprawiła mi miłą niespodziankę prezentując w swojej lodówce z nabiałem nową linię jogurtów produkowanych przez Bakomę. Seria Bon Creme Choco to coś z wyższej półki.  czytaj dalej

Na początek kupiłem dwie wersje: z pomarańczą i z bananem (jest jeszcze wiśnia). Wszystkie charakteryzuje eleganckie opakowanie, kremowy, gęsty jogurt z kawałkami gorzkiej czekolady w typie stracciatella plus ten decydujący o smaku dodatek owocowy.

Lubię połączenie jogurtu z pomarańczą – dość rzadko stosowane przez naszych producentów – dlatego na pierwszy ogień poszedł właśnie ten wariant. Jogurtu, chociaż kubeczek wygląda niepozornie, jest dużo i naprawdę można się nim najeść. Bazowy jogurt jest dość gęsty, ale niestety nie idealnie gładki – pomaga energiczne zamieszanie łyżeczką. W smaku bardzo przyzwoity, brak fałszywych smaków obecnych w tańszych produktach. Czekolady jest dużo, fajnie chrupie w zębach. No i wreszcie pomarańcza – w postaci zauważalnych cząstek miąższu. Nadaje całości kwaskowatego smaku i bardzo zgrabnie się komponuje z pozostałymi składnikami. Jogurt nie jest za słodki, a jego jedzenie sprawiło mi dużą przyjemność.


Czas na drugiego zawodnika. Bon Creme Choco Banan w niczym nie ustępuje swojemu pomarańczowemu koledze. Wyraźnie bananowy, kwaskowaty smak, umiarkowana słodycz – po prostu świetna kombinacja!

Dobrą wiadomością jest brak sztucznych słodzików – oba jogurty posłodzono poczciwym staroświeckim cukrem. Mnie to pasuje.

==Radar==

Waga 150 g. Kaloryczność: 237 kcal
Cena: 1,49 zł

Ocena: 8/10

+ obie kombinacje smakowe bardzo udane
+ nieprzesłodzone
+ sporo kawałków czekolady

- jogurt mógłby być bardziej gładki i śmietanowy

10 komentarzy:

  1. Polecam Bon Creme o smaku sernika, smakuje niemal identycznie jak normalny sernik i do tego jest tani jak barszcz. Tylko czasami się trafia wodnista partia z małą ilością "sernika". :-(

    Jest też o smaku tarty z malinami, również bardzo smaczny, ale odstaje trochę od serniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. P.s. dziwi mnie cena, którą podałeś. Wczoraj w swojej biedronce płaciłem ~90gr za kubeczek...

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest nowa seria choco, te o których piszesz są już w sprzedaży od dawna i rzeczywiście są znacznie tańsze. cena z paragonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to muszę iść do Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. FFE: nie zrozumiałeś mnie, ~90gr płaciłem wczoraj za Choco, dlatego zdziwiło mnie to 1.49zł, które podałeś. Być może źle odczytałem cenę z plakietki a paragonów nie zbieram.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Pan może akurat trafiłeś na promocję.
    Jasne, że ceny w tym samym markecie są różne w zależności od rejonu Polski, ale różnica 60 groszy była by chyba zbyt duża jak na taki produkt.

    Co do jogurtu, to jeszcze nie próbowałem. W piątek w "mojej" Biedronce padły kasy, więc z zakupów wyszły nici. A do innej nie chciało mi się już jechać.
    Zresztą, nie wiedziałem że są takie jogurty. Na ogól kupuję to co zwykle - analogicznie do prowadzenia samochodu i jazdy "na pamięć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię sobie dziś jak będę wracał z korepetycji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie się udało - padło na wiśniowe - opinia niebawem, ale za to w końcu w mojej biedronie pojawiły się te rodzyneczki :)
    http://fastfoodeaters.blogspot.com/2010/05/dwie-mie-niespodzianki-fruvita-piernik.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jesst nowy smak TARTA Z MALINAMI!!!pychaa..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu... to moja Biedronka robi mnie w jajo :(( od jakiegoś czasu nie ma tych jogurtów w sprzedaży- uwielbiam je, chciałam się zapytać- czy u Was też zniknęły, ale widzę że nie- nawet nowe ponętne smaki macie..........:)

    OdpowiedzUsuń