piątek, 29 października 2010

"Banan i truzkawka" przyszłością chipsów Lay's?


Które propozycje nowych smaków chipsów mają szansę na wdrożenie do produkcji? Przejrzałem listę 500 pomysłów nadesłanych na konkurs Lay's i wybrałem te, które mi się najbardziej podobają i te, które wywołały u mnie odruch wymiotny. Oraz kilka dziwadeł. Zdradzam też Szanownym Czytelnikom, który smak wygra. Mój.  czytaj dalej

Spodobały mi się propozycje:
  • barszcz czerwony lub botwinka - zwłaszcza ta druga opcja
  • placki ziemniaczane - pod warunkiem, że nie przesycone olejem
  • bryndza - pomysł jest klasą samą w sonie
  • ajwar - dla wszystkich tęskniących za wakacjami na Bałkanach
  • bazylia - bo proste i bez kombinowania
  • anyż - na zasadzie szoku smakowego; pod wódeczkę
  • brokułowo-serowo-czosnkowe - taki przyjemny fastfoodowy smaczek
  • baranina - nigdy nie jadłem mięsa baraniego, podobno smak jest bardzo charakterystyczny
  • bambusowe - sam bambus nie wystarczy, trzeba by propozycję zmodyfikować: niech to będzie mieszanka chińskich warzyw
  • zupa grzybowa - mmm, zaśliniłem się na samą myśl. I dużo pieprzu

Zdecydowanie mi się nie spodobały:
  • angielska ryba z frytkami - ryba, tłuszcz, sól. Nie dla mnie
  • bigos - profanacja narodowej świętości. To się nie może udać.
  • wszelkie owocowe, typu banan, agrest, ananas, truskawka - bo chipsy to chipsy, a nie musli
  • bób - lubię, ale tego smaku w chipsach nie potrafię sobie wyobrazić
  • brukselki w sosie śliwkowym... - co? brukselki??? fuj!
  • browarowe - znając nasze realia, byłby to smak Tyskiego, a na to zgody Radara nie ma
  • banan z chrzanem, z pieprzem, z "podwujną" czekoladą - co wy z tym bananem?

Dziwne naprawdę:
  • Bhut jolokia - bardzo, bardzo ostra papryka, zapewne też bardzo, bardzo droga
  • alkoholowe - ciekawe co autor miał na myśli?
  • andrutowe - sam nie wiem, jak to skomentować
  • budyń śmietankowy - jak wyżej
  • bitki wieprzowe z truskawkami - yyyy-łeee
Niestety na stronie www.lays.pl można przeglądac tylko nazwy, bez opisu, więc pewnie nigdy nie dowiem się, co miał na myśli autor pomysłu na chipsy o nazwie "bałkańskie śniadanie"...



Najpopularniejszy smak to chyba borowikowy, ponadto barbecue, boczek i banan.

Ja również postanowiłem się pobawić i wymyśliłem smak, który zapewni mi owe 50 tys. głównej nagrody. Bez wątpienia. Oto on:

WĄTRÓBKOWY!!!

Nie walczcie, zwycięzca jest już znany.

==Radar==

PS. A zdjęcie główne to zagadka dla Was. Co to jest? Dodam, że na pewno o tym czymś wspomniałem w poście.

20 komentarzy:

  1. Wątroba człowieka - obraz mikroskopowy.
    Błagam, napisz, że to jednak nie do końca o ludzkiej wątróbce wspominałeś w poście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie: czyżby wątróbka pod mikroszkopem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wziąłbyś się za coś pożytecznego (oczywiście "Teraz piwo") a nie głupotami się zajmujesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. botwinka :P

    wątróbkowe? ale wołowe czy wieprzowe?? bo drobiowa w ogóle nie wchodzi w grę.. brrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. barszcz zabielony zbyt dużą ilością śmietany.
    Wątróbkowe - bosze, bosze, świat się kończy, to już lepiej o smaku podeszwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. laysy Chorizzo byly by mniam:) lub o smaku limonki z trawą cytrynowa imbirem z lekka nuta chilli

    OdpowiedzUsuń
  7. chipsy o smaku oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia ;P

    wątroba człowieka a fujjj

    OdpowiedzUsuń
  8. chipsy barbecue mogą być lub słodko kwaśne zamiast sosu do nugatsów

    OdpowiedzUsuń
  9. Lay's chyba sponsoruje tego bloga, bo to już któraś notka na ich temat... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. BTW, trochę dziwne, że w jakichś 95% wyświetla nazwy na A i B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupa grzybowa ? WTF ! zresztą są już podobne smaki (jesienne borowiki itp.) I są to najbardziej obrzydliwe chipsy w historii...

    Tak poza tym to w Anglii też był kiedyś taki konkurs, do sprzedaży były wprowadzone m.in. chipsy o smaku czekolady z chili oraz jajek na bekonie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Radar , wygram ja! , w dobra strone poszedłeś z tym smakiem , ale ja poszedlem jeszcze dalej [prosciej i bardziej kultowo] co to takiego ? .. nie powiem , ale dam znac gdy juz zgarne kase :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. To rzeczywiście jest zdjęcie mikroskopowe ludzkiej wątroby :)

    Ale oczywiście mój smak tak radykalny nie jest, myślałem raczej o wołowej lub wieprzowej. Może być z cebulką :p

    OdpowiedzUsuń
  14. nie dość, że preparaty z wątroby prześladują mnie na studiach, to jeszcze TU?!

    czipsy alkoholowe - to jest coś xD

    OdpowiedzUsuń
  15. dzisiaj, królował na pierwszej stronie nowy smak , chyba inspirowany Halloween - kurze łapki :}

    OdpowiedzUsuń
  16. a tutaj smaki, które były do wyboru w Anglii, podczas podobnego konkursu:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/56/Do-us-a-flavour.JPG

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, o co chodzi z angielskim smakiem 'cajun squirrel' ?! moze u nas ktos zaproponowal chipsy o smaku kota dachowca? :) raczej zadne z tych nowych smakow, rowniez przedstawionych tutaj, nie podobaja mi sie. najlepsze sa juz istniejace - laysy strong chilli, cheetosy pizza i laysy fromage. choc kiedys bardzo smakowaly mi ruffles'y kurczakowe, dobre tez byly bekonowe (albo rufflesy albo laysy)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś (6-7 lat temu) były przez krótki czas Cheetosy czekoladowe i chyba waniliowe (a może bananowe?). Z tego co pamiętam, nie smakowały najgorzej.

    A o chipsach o smaku piwa słyszałem niedawno. To była chyba jakaś limitowana edycja Crunchips?

    OdpowiedzUsuń
  19. taaak, były cheetosy kółko i krzyżyk, właśnie czekoladowe, waniliowe i truskawkowe, kształt świetny ale smak pozostawiał wiele do życzenia. W ogóle nie rozumiem kombinacji chipsy/chrupki + owocowy smak czy wszelkiego rodzaju toffi, czekolada

    OdpowiedzUsuń