czwartek, 2 września 2010

Tylko kminku żal... - Wafle serowe z cebulą (producent Z.P.C. Flisan, dystrybutor Carrefour)


Takimi wafelkami zażerałem się nałogowo z dziesięć lat temu. Po długiej przerwie wypatrzyłem charakterystyczne pudełko na półce Kerfura. Ale zawartość już nie była taka sama.  czytaj dalej

Wafelki, które jadłem kiedyś, miały inną fakturę – nie kratkowaną, tylko bardziej opłatkową, były też grubsze. W smaku były pikantne i zawierały ziarenka kminku. Kerfurowe wafle serowe, w których w ogóle nie wyczuwam sera ani tym bardziej cebuli, za bardzo przypominają zwykły wafel, jakiego używa się do różnych wyrobów cukierniczych, typu andruty. Pachną przyjemnie, cebulowo, ale w smaku dominuje wrażenie nijakości. Są takie mdłe, bez wyrazu, tekturowe wręcz.


Niby przyjemnie się je chrupie, no i mają ten fajny okrągły kształt, ale to już nie jest to samo. A może da się gdzieś kupić te grubsze, opłatkopodobne, z kminkiem?

==Radar==

Waga: 100 g. Kaloryczność: 401 kcal
Cena: 2,99 zł

Ocena: 5/10

+ kształt wafli i pudełko
+ pasują nie tylko do piwa

- podane na opakowaniu smaki istnieją tylko w wyobraźni producenta
- 3 zł za 100 g wafla?

6 komentarzy:

  1. Owszem, kupisz je w sklepach Społem. Ja np widzialem ostatnio w HT Wola na Samie. Ale w Społemie też są. Takie wafle są grubsze, faktura - na kazdym oplatku jest jakis napis bodajze. Kolor - pomaranczowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie niepozorne wafle, a mają ogromnie dużo kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, zaskakująco dużo kalorii :)
    dodałem kaloryczność do recenzji

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre pikantne, z kminkiem wafle w takiej formie da się kupić w Makro, jeśli masz możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli jeszcze ich nie jadłeś, spróbuj oblatów, są zdecydowanie "opłatkowe", istnieje także wersja pikantna (choć nie jestem pewna czy akurat z kminkiem).

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może szukasz tych - http://www.tago.com.pl/foto/pl/D_Wafle_Pikantne.jpg - produkowanych przez Tago ;)

    OdpowiedzUsuń