sobota, 11 września 2010

Na sucho też można - Podpłomyki delikatesowe toffi (producent Kupiec)


Niskokaloryczna przekąska na każdą okazję, na sucho i z dodatkami.  czytaj dalej

Nie wiem dlaczego akurat podpłomyki (to słowo kojarzy mi się z prymitywnym plackiem pieczonym na gorącym kamieniu) - tak naprawdę są to wafle w postaci postrzępionych na brzegach krążków. Co ciekawe, wafle te występują w różnych smakach, jest też wariant bez cukru. Wziąłem te o smaku toffi, bo chciałem się przekonać, czy rzeczywiście coś z tego toffi będzie się dało wyczuć. I owszem – wafle ładnie pachną, trochę jak wata cukrowa. W smaku są słodkawe, dopiero po chwili na języku pojawia się przyjemny smak, który można określić jako toffi.


Wafli jest dużo, bo  aż 16. Można je wcinać na sucho (pamiętajcie o popitce!) albo z dżemem czy polewą czekoladową. A co powiecie na bitą śmietanę z owocami? Sposobów na uprzyjemnienie sobie ponurego wrześniowego popołudnia znajdzie się sporo :)

==Radar==

Waga: 145 g. Kaloryczność: 40 kcal
Cena: 2,99 zł (Intermarche)

Ocena: 7,5/10

+ naprawdę smakują jak toffi
+ spora ilość wafli w paczce
+ fajny kształt
+ można wykorzystać do tworzenia deserów lub jeść same

- bardzo suche, łatwo się zakrztusić
- odrobinę sztuczny posmak

8 komentarzy:

  1. "bardzo suche".... a za przeproszeniem jaki ma być wafel?!

    rozbawiłeś mnie hehehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie ma intermarche w moim miescie :( a z chęcią bym tego spróbował

    OdpowiedzUsuń
  3. Są wafle bardziej suche i mniej suche. Na przykład waflami tortowymi nigdy się nie zakrztusiłem :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. to wafle znanej firmy "Kupiec", więc zapewne nie tylko w Intermarche. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre wafle są nasączane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś bardzo podobnego (słodkawe ,grube wafle o podobnm kształcie)są sprzedawane w łodzi (i nie tylko) pod nazwą gofry szwedzkie ( http://gofryszwedzkie.pl/ ) polecam ci Radar spróbować ich gdzieś przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  7. bez rewelacji twarde przypalone a na gofrach szwedzkich zęba można złamać

    OdpowiedzUsuń
  8. Gofry szwedzkie są nie tylko w Łodzi Ja kupuję w Krakowie bezcukrowe jem je z masłem posypane kminkiem. Dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń