wtorek, 21 września 2010

Korea smakuje aloesem – Aloe Vera King (producent OKF Co., Korea Pd.)


Specjalnie pojechałem po ten specyfik do Reala i… warto było!  czytaj dalej

Macie dowód na to, że warto komentować i polecać różne wypróbowane przez was przysmaki. Polecone, zakupione. I wypite! Okazuje się, że widoczny na obrazku napój jest w ogóle jakimś ogólnoświatowym megahitem, sprzedano już pół miliarda butelek w 99 krajach. Licznik bije, bo na stronie internetowej http://www.okfcorp.co.kr/ jest już 135 krajów. Niezłe tempo. Czy to tylko nachalny marketing? Chyba nie. Napój jest naprawdę niesamowity. Kiedyś, gdy fascynowała mnie fantastyka naukowa, zastanawiałem się, jak będzie smakować żywność przyszłości. Wiecie, pisało się wiele o stekach wyciskanych z tubki, czy tabletkach, które napełniały żołądek jak solidny dwudaniowy obiad. A wino można było sobie zrobić z pastylki rozpuszczonej w szklance wody. Pijąc Aloe Vera King mam wrażenie, jakbym pił coś z przyszłości. Jeśli znacie smak aloesu, pewnie wiecie, o czym mówię. Chodzi o tę chłodną elegancję smaku, tę ledwie uchwytną nutę czegoś organicznego.



Zamotałem się w opisywaniu doznań, a przecież aloes to nie jedyny składnik tego napoju. Jest tu jeszcze woda mineralna, miód i naturalny aromat winogronowy. Aloes występuje w postaci koncentratu i pulpy. Kawałki aloesa wiszą sobie w przezroczystej cieczy jak dryfujące w morzu stułbie. Rozgryzanie ich daje dodatkową frajdę. Napój nie jest za słodki. Wyczuwam miód i winogrona. Jest delikatny i orzeźwiający. Miło się kojarzy - z wylegiwaniem się nad rzeką przy wodospadzie w upalny dzień. I oczywiście zero konserwantów, a mimo to przydatność do spożycia wynosi dwa lata.

Obok wersji półlitrowej jest też butelka litrowa. Dokładnie dwa razy droższa. No właśnie – cena. Nie jest niska. Ale raz na jakiś czas warto sobie na coś takiego pozwolić.

==Radar==

Pojemność: 500 ml; kaloryczność: 30 kcal w 100 ml
Cena: 4,99 zł (Real)

Ocena: 9/10

+ genialne połączenie naturalnych składników
+ oryginalny orzeźwiający smak

- wysoka cena

35 komentarzy:

  1. Dobra rzecz ale faktycznie drogo. Ja za ta cene kupuje butle 1.5-litrowe.
    Dodatkowo mozna kupic sloik z koncentratem i rozwadniac na wlasna reke - 2 duze lyzki w szklanke i do pelna wody. Wychodzi taniej i mozna zrobic sobie mniej lub bardziej slodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten napój jest świetny, a sam aloes jest uważany za eliksir długowieczności :)
    ja w Opolu kupuję go w Almie, półtoralitrowa butelka kosztuje ok. 8-9 zł.

    Bardzo polecam pić schłodzony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piłam go często we Francji a potem w UK. Fajnie, że mogę go dostać w Polsce. I to w Realu powiadasz? Tam jestem najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyka naukowa powiadasz? Toć ja z kolegami czas jakiś temu wymyśliłam wódkopirynę, też się to-to miało w wodzie rozpuszczać.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze schłodzony i odpływam :)
    ale za to zdecydowanie nie polecam super naturalnej lemoniady tegoż producenta - bo i cytryna i cud miód, ale słodkie i mocne to straszliwie, prawie jak koncentrat, a przecież nie o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. a można dostać w jakimś innym sklepie ? careffour, lidl czy coś takiego ?

    OdpowiedzUsuń
  7. w Eko jest 1,5 l za około 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  8. kochamy tę wodę!! spożywanie jej daje więcej emocji niż orgazm. kristin & mała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuje kiepskiego życia seksualnego... mimo że napój jest pyszny

      Usuń
    2. Jest też dostępny chyba w każdym Fresh Markecie (chociaż nie jestem pewna, czy akurat tej firmy).

      Usuń
  9. w Piotrze i Pawle we wro niedawno była promocja (może jeszcze jest) - 1,5 l za 7 zł

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej, jest w Realu :D a już myślałam, że następnym razem napiję się tego dopiero za rok

    OdpowiedzUsuń
  11. dobre, smak i konsystencja kojarzy się z sokiem ze świeżo wyciśniętych winogron. Spodziewałem się czegoś lepszego, smakuje jak sok z winogron z kawałkami do gryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. W Bomi są różne tego odmiany.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie omieszkam spróbować przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  14. W Białynstoku w winoteki-samiswoi w Alfa Centrum regularna cena 7,99 za 1,5l a 2,99 za 1,5l a kiedy w promocji za 1,5 tylko 5,99:))) Super napój

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest teraz do kupienia w sieciach sklepów Topaz. Dzis kupilem i szczerze...ohydny smak nie wiem czym tu sie zachwycac. No ale sa rózne gusta.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kochamy tę wodę!! spożywanie jej daje więcej emocji niż orgazm...
    Najwidoczniej nie mieliście jeszcze prawdziwego... A napój bardzo dobry i mam nadzieję że tak jak wg zapewnień zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja znalazłem gotowe napoje z kawałkami aloesu 500 ml w cenie 4,49 zł na www.luxdelikatesy.pl
    pozdrawiam
    Arek

    OdpowiedzUsuń
  18. W Sushi Tekeda w Warszawie na ul. Meissnera1/3(rog Wal Miedzeszynski i Fieldorfa) mozna dostac do Sushi kieliszek gratis,a butelka 1,5l kosztuje 12 zl. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja znalazłem to w sklepie Yerba Mate na ul. Półwiejskiej 3 w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. W szczecinie gdzie to można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Szczecinie możesz kupić np. w sklepie ze zdrową żywnością na ul. Felczaka obok Urzędu Skarbowego.

      Usuń
  21. Uwielbiam ten napój w "puszkowanej" wersji! Są trzy smaki - Ananas, Mango i najlepszy moim zdaniem - truskawkowy! Rewelacyjnie smakuje i orzeźwia + nie zawiera żadnego chemicznego syfu typu aspartam czy benzoesan sodu :) Fakt faktem, cena jest wysoka (puszka 240ml - 2,99) ale warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://winoteka-samiswoi.pl/ - tutaj w Warszawie w zebra tower jest dostepny w cenie chyba niecalych 7zl za 1,5 litra, zawsze tam kupuje, a sklep w tygodniu jest czynny do 23, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aloe firmy Vera farm jest troszkę tańsza i smakuje dużo lepiej od tej OKF. (podobne butelki, okf jest ciemniejsza)

    OdpowiedzUsuń
  24. kuchnie swiata - tam tez jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piję tem napój od dłuższego czasu,bo ma niesamowity smak.Ale wyczytałam że jednym ze składników napoju jest fruktoza,a chyba nie ma zbyt dobrych recenzji.No to jak w końcu jest?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kupiłam dzisiaj mamie, dostanie na Dzień Matki:) Mam nadzieję, że jej posmakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czesc w Uk kupisz ten napoj w sklepach nepalskich i kosztyje 2,5 funta czyli 12,5 pln nieplaczcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Do kupienia w Wielkiej Brytanii w cenie £2.03 za 1.5l, czyli biorąc pod uwagę dzisiejszy kurs funta nieco mniej niż 10 PLN za butelkę. Wychodzi taniej niż w Polsce (cena z 2010 roku, moment napisania powyższego artykułu) 4.99 PLN za 0.5l.
    Nie po raz pierwszy widzę że ceny produktów żywnościowych są w Wielkiej Brytanii niższe niż w Polsce.
    A napój polecam. Sam wypijam średnio butelkę dziennie. Pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kumpela przywozi mi z Holandii 1,5l butelki po ok. 1 euro za sztukę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten skład już dawno nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Mleczan wapnia, cytrynian sodu, sól, raz cukier, raz coś tam w zamian. Etykieta w ciągu kilku lat się zmieniła znacząco, sam napój potrafił smakować jak ludwik. Parę lat temu był naprawdę smaczny, ale teraz to ani śladu po smaku ani po zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprzysz głupoty! Składniki które są zawarte w napoju nie są szkodliwe. A smak jest bardzo dobry. Sam go kupuję od dawna w Almie i sobie chwalę. A porównanie do ludwika? Idz się puknij w czółko!!!

      Usuń
  31. Szczerze powiem,ze dla mnie bomba.W smaku rewelka,lepsze to niz jakis toksyk typu colki lub innego badziewia nafaszerowanego samymi konserwantami.Butelka sie troszke zmienila i brak w skladzie miodu.
    Ja swoja 1.5 l. buteleczke zakupilem na stacji BP za jedyne 10 zlociszy.chyba przystepna cena jak na stacje :) :) :)

    OdpowiedzUsuń