wtorek, 3 sierpnia 2010

Łyk wody dla ochłody. Najlepiej mineralki


Ostatnia ankieta była bardzo akuratna, bo o pićku. A w upały bez pićku nie ma żyćku. Czym się chłodzić? Odpowiadają czytelnicy.  czytaj dalej

Jesteście fanatykami zdrowego nawadniania! Tak przynajmniej wynika z ankiety – 46% głosów zdobyła woda mineralna lub źródlana. Na drugim miejscu, z dużą stratą (17% głosów) piwo, ale to zrozumiałe – nie zawsze można. Na trzecim miejscu z wynikiem 12% znalazły się napoje gazowane. Przyznam się szczerze – nie pijam prawie wcale, bo to wszystko takie sztuczne, przesłodzone i wcale nie gasi pragnienia.

Zaskoczyła mnie niska pozycja przetworów mlecznych. Taki zimny kefir w upał to przecież coś wspaniałego. Ciekawi mnie, jakie inne napoje jeszcze bywają w użyciu? A propos kefiru przychodzi mi na myśl np. chłodnik litewski albo zimna zupa owocowa... Co o tym sądzicie?


Głosowało 367 osób. Dzięęęękiiii!

==Radar==

Focia: Chris2 (sxc.hu)

4 komentarze:

  1. Czy informacje o nowych ankietach mogłyby pojawiać się w osobnych postach?
    Tak się składa, że czytam bloga przez RSS i chociaż w ankietach chętnie brałabym udział, to zawsze dowiaduję się o nich już po fakcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, też nie wiedziałem, że w ogóle jakaś ankieta była. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się pamiętać, żeby dodać pod aktualnym postem informację o nowej ankiecie, ok?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłodnik, o tak! <3 To samo mleczne, ja ostatnio pijam prawie że jedynie mleko, maślanki, kefirki i jogurty pitne. Mmm... No i dużo białka, na masę ;D

    OdpowiedzUsuń