wtorek, 20 lipca 2010

Ale masz fajny bidon, czerwony taki – Oshee Isotonic Sports Drink Cherry (producent OSHEE Polska)


Jakiś czas temu opisywałem mój pierwszy raz z napojem izotonicznym firmy Oshee. Narzekałem wtedy trochę na wielkość butelki, którą z trudem wpychałem do koszyczka, bo miała zbyt miękkie ścianki. I patrzcie – chłopaki posłuchali uwag i zrobili butelkę mniejszą, o pojemności 0,6 l.  czytaj dalej

Tak po prawdzie to nie sądzę, żeby właśnie moje uwagi wpłynęły na decyzję o wypuszczeniu nowej serii napoju w mniejszej butelce, ale warto się czasem dowartościować, nie? Opisuję Oshee po raz drugi głownie ze względu na tę nową flaszkę, czy wręcz, jak sami ją nazywają – bidon. Rzeczywiście swoim kształtem i konstrukcją dzióba przypomina profesjonalny bidon. Jest nieco szersza (zwiększona pojemność) od butelki Powerade, którą przypomina, a która zawsze była za chuda i latała w koszyczku. W dolnej części znajdują się poziome wytłoczenia ułatwiające pewny uchwyt spoconą dłonią. Plastik jest dość twardy i sprawia wrażenie trwałego – istnieje spore prawdopodobieństwo, że pociągnie do końca sezonu jako regularny bidon.



Wygląda jak gaśnica pianowa :)

Co do samego napoju – nie ma sensu się powtarzać, dodam tylko, że tym razem wybrałem sobie smak wiśniowy, bo spodobał mi się kolor bidonu (widziałem też żółty, biały, czarny, pomarańczowy). Smakuje to jak słodka wiśniowa oranżadka bez gazu. Ujdzie, choć wersja pomarańczowa wydaje mi się smaczniejsza.

==Radar==

Pojemność: 0,6 l. Kaloryczność: 26 kcal w 100 ml
Cena: 2,59 zł (Intermarche)

Ocena: 7/10

+ praktyczny bidon w fajnych kolorach
+ minerały, witaminy i inne takie
+ zachęcająca cena

- za słodki, cukierkowy w smaku

4 komentarze:

  1. minerały, witaminy i inne takie

    :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziki, konserwanty i barwniki...
    Jedynie Isostar i Gatorade są z naturalnych składników.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powerade ma genialną butelkę, o ile jest się biegaczem. Idealnie leży w dłoni.

    OdpowiedzUsuń