czwartek, 24 czerwca 2010

Szybko i bez problemu – Tortelloni z mięsem (producent nieznany, dystrybutor Biedronka)


Paczka tych pierożków nieraz uratowała mnie przed śmiercią głodową... a przynajmniej przed rozpaczliwym burczeniem w brzuchu!  czytaj dalej

Te filuternie zawinięte pierożki można stosować jako wkład do zupy (barszcz, rosół – to się nazywa kuchnia fusion :)), ale tradycyjnie podaje się je z sosem pomidorowym i tartym serem. Można po prostu polać masłem albo stosować kombinację różnych posypek.


Tortellini z Biedronki są całkiem niezłej jakości. Ostatnio trafiam ciągle na mięsne (z wieprzowiną), ale na wywieszce obok widniały też z nadzieniem serowym. Jest to danie naprawdę fast – wystarczy zagotować wodę w garnku i wrzucić pierożki dosłownie na dwie minuty (dłużej lepiej nie, bo mogą się rozpaść). Wody nie trzeba solić. Ciasto jest delikatne, sprężyste, ale nie gumiaste – w sam raz. Nadzienie – czuć, że jest tam mięso, a nie aromatyzowany wypełniacz. Jak na mój gust ciut za słabo przyprawione. Niby wyczuwam jakiś czosneczek, ale mogłoby być bardziej zdecydowanie. Paczka wystarczy na dwie porcje obiadowe lub na trzy talerze zupy. Ja zwykle posypuję pierożki tartym serem, ale tym razem miałem tylko roladę ustrzycką (mój ulubiony ser), która się tak łatwo nie rozpuszcza, dlatego dwa krążki sera położyłem na wierzch, żeby nieco zmiękły, a całość posypałem szczypiorem. I obiad gotowy!

==Radar==

Waga: 400 g. Kaloryczność: 214 kcal w 100 g
Cena: 3,99 zł

Ocena: 8/10

+ dobre ciasto i uczciwe nadzienie
+ błyskawiczne przygotowanie
+ naturalne składniki

- nudny smak nadzienia
- brak informacji o producencie (to jakaś moda?)

7 komentarzy:

  1. Świetna recenzja! Właśnie dla takich artykułów czytam FFE.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wyżej !
    az mi slinka pociekla, jutro lece do biedronki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja żona te pierożki używa do świetnie smakującej sałatki! Ugotować, ostudzić i dodać paprykę (surową), kukurydzę, świeże ogórki. i jakąś przyprawę np. Knora. Super smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojemu chłopakowi jak tylko wchodzę na Twojego bloga to od razu oczka zaczynają się świecić i pyta co nowego? :D Bo wie, że jak zrecenzujesz coś i dasz temu ocenę 7 i więcej tzn. że a)jest dobre b) za chwilę wyląduje w naszej lodówce ;) tak jak tortelloni, którym od dwóch dni się zajadamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierożki smaczne, pieprzne (a takie uwielbiam), ekonomiczne (4 zł a paczka wystarczy na 2 posiłki). Wszystko byłoby idealnie gdyby nie "rewelacje" żołądkowe, które po nich miałem, choć może za krótko gotowałem.

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem bardzo słabo doprawione, trochę mdłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój sposób podania to gotować je troszkę dłużej niż zalecają ok. 5 minut. Podawać z barszczem czerwonym Knorra z grzybami. Moim zdaniem świetne połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń