piątek, 18 czerwca 2010

Kurczak z grillowaną cebulką! - Apetito Barbecue Chicken (producent nieznany, UE; dystrybutor Biedronka)


Jeśli pamiętacie poprzednią wersję pizzy Apetito z kurczakiem (robił ją krajowy producent), być może podejdziecie sceptycznie do Barbecue Chicken. Ale uwierzcie – jest o niebo lepsza.  czytaj dalej

Różnice widać gołym okiem. Przede wszystkim forma i rodzaj ciasta. Tu jest okrągły placek na cieście nieco grubszym od standardowych „trzystapięćcdziesiątek”. Niestety, ciasto jest też największym przegranym tego produktu – mimo dużej ilości sosu pomidorowego nie udało się ukryć jego suchości i łamliwości. To chyba nie do przeskoczenia z powodów technologicznych – w pizzach mrożonych ciasto jest wstępnie podpiekane w fabryce. Drugie pieczenie w domowym piekarniku całkowicie je wysusza.


Gdy sobie pomyślę, jak by smakowała ta pizza, gdyby dodatki położyć na surowym, porządnie wyrobionym cieście z pizzerii... Mmmm! Są powody do mruczenia. Po pierwsze sos – hojnie rozprowadzony po powierzchni placka, słonawo-kwaskowaty, gęsty, bardzo dobry. Po drugie cebula – a dokładniej marynowana grillowana cebulka w ilości aż 7,5% wagi. Pyszna! Po trzecie kurczak – określony na opakowaniu jako „pieczony”. Soczysty, miękki, aromatyczny (rzeczywiście jakby z grilla). Tylko mało go. Wreszcie pod dostatkiem ziół. Pomijając chrupiące jak pieczywo Wasa ciasto, smakuje naprawdę dobrze. Może tylko dodałbym więcej sera.

==Radar==

Waga: 400 g. Kaloryczność: 388 kcal w 200 g
Cena: 5,99 zł
-----------------
Ocena: 7,5/10

+ duuużo sosu
+ smakowity kurczak i marynowana cebula
+ wreszcie pod dostatkiem ziół

- suche i twarde ciasto
- sera mogłoby być więcej
- cena powyżej biedronkowej średniej

Mało ci? Spróbuj tego: Apetito z kurczakiem, Apetito Bolognese

13 komentarzy:

  1. W końcu coś dobrego :) Szkoda, że w Biedronce nie można już dostać pizzy trzy sery czy tej z kurczakiem. Tej jeszcze u siebie w Gdańsku nie widziałem (generalnie "moja" biedra ma dosyć lichą lodówkę ), ale jak się pojawi to skosztuję. Cena o złotówkę za wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. -Tragiczna
    -Masakra
    -Okropna
    -Równie niedobra, co 'Bolognese'

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz spróbować uratować ciasto wstawiając naczynie z wodą do piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mrozonej pizzy polecam taka z netto za 2 zł z groszami :) tylko kurcze produencta zapomnialem

    OdpowiedzUsuń
  5. w smaku była ok, tyle że dzień po
    umierałem zdrowotnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbowałem ją dzisiaj i niestety nie przypadła mi do gustu. Niby zioła, niby kurczak i cebula, ale całość jest dość mdła, bez konkretnego wyrazistego smaku. Moja ocena to najwyżej 5.

    OdpowiedzUsuń
  7. okropne, zdecydowanie najgorsza pizza z biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 serom nawet do pięt nie dorasta, ale nie jest taka tragiczna. Kurczak faktycznie bardzo dobry, ale reszta dodatków IMO - lipna. Cena zdecydowanie za wysoka, ja akurat miałem szczęście, że dostałem ją jeszcze za 4.99. Za 5.99 lepiej w Biedronce kupić Lasagne, które zresztą częściej można "złapać" w lodówce niż jakąś dobrą pizze. Tej daje 6/10.

    OdpowiedzUsuń
  9. czekałam na tą recenzję, bo sama zjadłam już 3 takie pizze :) dla mnie 9/10 jak na mrożoną pizzę. no i nie potrzeba do niej ketchupu dodatkowego. i chrupiące ciasto tutaj pasuje i jest zaletą wg. mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest do poprawienia (suchość), przez polanie oliwą przed pieczeniem. Stosuję z powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadłem - okropna, jakaś mdła, gumowe ciasto - kurczak dobry, duże kawałki, ale nie na takiej pizzy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie i męża pyszna!!! dziś kupiliśmy drugi raz, była tylko jedna i mnóstwo frutti di mare. tą druga właśnie jem i średnio mi podchodzi. zazwyczaj wychodzi tak, że kiedy dojeżdżamy do domu pizza jest już rozmrożona i taką piekę. sucha nie jest, a chrupiąca owszem. za każdym razem dodaję też ser.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zacna pizza.

    Sak.

    OdpowiedzUsuń