poniedziałek, 3 maja 2010

Słodowa przygoda - Premium lager beer (producent Sulimar)


Powrót do dobrych notowań Corneliusa!  czytaj dalej

Akcja degustacja! Kolor – ciemne złoto, bursztyn. Nieklarowne, lekko mętne. Piana – obfita w fazie nalewania, grubopęcherzykowa, równie szybko jak się pojawiła, zniknąła. Zapach delikatnie słodowy, owocowy. Wysycenie – średnie. Smak – bardzo słodowy, głęboki, przyjemny. Nuta bananowa za sprawą słodu pszenicznego obecnego w składzie. Goryczka na dalekim planie.


Po chwili... To jedno z najbardziej słodowych piw, jakie w ostatnim czasie próbowałem. Smak słodu dominuje do końca, a symboliczna goryczka z początku taką pozostaje. Mimo to nie miałem uczucia znużenia. Wręcz przeciwnie, Premium smakowało mi wybornie. Bardzo zgrabnie uwarzone piwo, wyróżniające się na plus z oferty „obcojęzycznej” linii browaru w Piotrkowie Trybunalskim.

==Radar==

Alkohol: 5,4%, ekstrakt: 12,8 Blg.
Cena: 3,75 zł (Olo, Gliwice)
----------------
Ocena: 8,5/10

+ wyróżnia się słodowym smakiem i zapachem
+ orzeźwiające, nie męczy, nie za słodkie
+ dodatek słodu pszenicznego wzbogacił „wnętrze”

- kiepska piana

8 komentarzy:

  1. Błagam! Więcej recenzji jedzenia a mniej piwa!
    Są specjalistyczne strony internetowe dla piwoszy z recenzjami najróżniejszych piw. Ja na waszego bloga trafilem przez recenzje jedzenia i właśnie pod tym względem jesteście unikalni (na swój sposób) proszę nie tego nie zaprzepaszczać!

    OdpowiedzUsuń
  2. more food less beer!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podoba dodatek w postaci recenzji piw nie fast foodowych.

    Tak jak obiecałem sobie, że czegoś ciekawego się napiję w weekend to padło na Żytnie z Konstancina.

    JEST NIESAMOWITE. Pierwsze wrażenie mogę porównać do pierwszego razu z pszenicą ;). Muszę drugi raz napić się na spokojnie bo pierwsza degustacja była zakłócona około pępkowymi klimatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przemek ma racje piwo powinno być na równi z jedzeniem i słodyczami

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie! Czas na jakieś 'jedzeniowe' recenzje. W Lidlu się zaczął tydzień meksykański i są te same fajne produkty, co w zeszłym roku! Polecam! I pasuje do piwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. don't worry, mam jeszcze dwie piwne recenzje w zapasie :)

    a tak w ogóle chyba dopiszę 5 punkt do przykazań Radara: Nie będziesz krytykować Radara za jego namiętność do piwa i chęć dzielenia się nią z ludzkością :<[]

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się tu wybornie czyta o piwie. Jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń