poniedziałek, 3 maja 2010

Bliższa koszula ciału, a pod koszulą Biedronka


Wynik ostatniej ankiety był do przewidzenia już po kilku dniach głosowania. Podobnie jak w gazecie lubimy czytać o sprawach lokalnych, najlepiej z naszej ulicy, tak i czytać o produktach wolimy z tego sklepu, który mamy pod nosem i w którym najczęściej robimy zakupy.  czytaj dalej

A że sieć dyskontów Biedronki jest najgęstsza, zatem Biedronka wygrywa w Waszym głosowaniu. 45% głosów to naprawdę duża popularność. Drugi Lidl uzyskał już tylko 25%, a trzeci Carrefour – zaledwie 8%. Liczyłem po cichu, że za pomocą tej ankiety zachęcicie mnie do zwiedzania mniej popularnych sklepów. Z tych największe poparcie uzyskał Kaufland – 7%. Najmniej interesuje Was oferta Intermarche i Netto.

Przyznam się, że Biedronka trochę mnie już nudzi, ale oczywiście vox populi, vox Dei – produkty z tej sieci będą się pojawiać na łamach bloga regularnie. Chociaż pewnie niedługo skończy się im asortyment :)

Oto szczegóły głosowania:


Ankieta trwała 14 dni i zebrała ponad 300 głosów. Dziękuję!

==Radar==

Na zdjęciu: pracownicy Biedronki w radosnym podekscytowaniu oczekują kolejnej wizyty Radara w swojej placówce handlowej. Źródło: kadr z filmu reklamowego Kto by nie chciał pracować w Biedronce...

2 komentarze:

  1. "Pracownicy Biedronki w radosnym podekscytowaniu oczekują kolejnej wizyty Radara...", żeby mu wtłuc. Widzisz jak ręce mają założone? To oznacza, że się alienują i są zamknięci na kontakt. Mają Cię już dość :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. to mam zadanie :P mógłbyś przetestować 3 nowe pizze Appetita (?), bodajże jest amerykańska, bolońska i jakaś jeszcze

    OdpowiedzUsuń