piątek, 2 kwietnia 2010

W szpinakowym raju/piekle (niepotrzebne skreślić) – Pizza spinaci (producent nieznany, Niemcy; dystrybutor Kaufland)


Jeśli na dźwięk słowa "szpinak" doznajesz wstrząsu anafilaktycznego, a na widok jego zielonych listków odczuwasz nadciągające torsje – pod żadnym pozorem nie klikaj w czytaj dalej.

Pizzę z zieleniną już kiedyś w Kauflandzie upolowałem – zieleniną była rukola. Tym razem jej w lodówce nie widziałem (czyżby się nie przyjęła?), ale skusiłem się na inną, ze szpinakiem. Szpinaku jest naprawdę dużo, bo 17%. Placek jest gęsto pokryty listkami, na szczęście nie drobno poszlachtowaną bryźdą, a całkiem sporymi kawałkami; tu i ówdzie ocalały nawet łodyżki. Do tego ser edamski, sos pomidorowy i... to wszystko. Skład dość minimalistyczny i być może przydałoby się coś jeszcze dodać, ale taka kompozycja naprawdę się sprawdza. Pizza jest słonawo-kwaskowata, dobrze przyprawiona, ładnie pachnie. Ciasto – typowo cienkie, twardawe, smaczne.


Pizza dobrej jakości i całkiem apetyczna. Warto spróbować. Zwłaszcza, że ciasto jest zrobione z mąki PRZENNEJ. Niemieckiej. Das is gut!

==Radar==

Cena za 350 g: 5,99 zł
--------------------
Ocena: 7,5/10

+ duuużo szpinaku
+ dobre ciasto
+ odpowiednio przyprawiona
+ rozsądna cena

- mało urozmaicone składniki
- mieszanka szpinaku i sera jest dość słona

12 komentarzy:

  1. Love szpinak. Już się nastawiłam, a tu patrzę: Kaufland. Nie wiem, czy takie coś w ogóle w mym mieście istnieje. A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. opis ok, ale na Boga Radar, popraw ten PSZENNY błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja poproszę jednak o więcej testów z Kauflandu i ew. Biedry :)
    Szczególnie chodzi mi o testy tytułowych fastfood'ów, chipsów, pizzy, itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałbym poprawiać po Niemcu? Mein Gott, nein!

    Fabgotho - ostatnio jest więcej Kauflanda, bo wybieram się do niego bardzo rzadko (muszę jechać do Zabrza) i wtedy robię większe zakupy, żeby mieć jak najwięcej materiału do przetestowania. Jeszcze parę atrakcji stamtąd i sytuacja wróci do normy :)

    Do Intermarche wybiorę się za jakiś czas, też go nie ma w moim mieście, ale już wiem gdzie jest najbliższy - w Knurowie :P Jurek Dudek, Jurek Dudek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pisz po 3 razy, bez przesady :). Prosiłbym raczej o produkty z carrefour/tesco/biedronka, bo te markety są najpopularniejsze i najwięcej ludzi skorzysta z przestrogi lub rekomendacji. W tym ja :). Ze szpinakiem spróbuję, w małych ilościach, wręcz jako przyprawa okazywał się niezły. Ale w takiej ilości na pizzy jeszcze go nie jadłem...

    A tak w ogóle szacunek dla producentów tej pizzy za to, że na obrazku jest to samo, co w środku.

    OdpowiedzUsuń
  6. były małe problemy techniczne,już jest ok

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz w życiu jadłem pizzę ze szpinakiem ale nie tak jak tutaj ze zwyklym serem lecz mascarpone. I była przepyszna!! No ale to nie była mrożonka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 lata temu w Niemczech zajadałem się pizzą ze szpinakiem. Kupowało się cały zapas i do zamrażalnika. Nie mogłem uwierzyć, że szpinak jest taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok. Przekonaliście mnie. Lecę kupić! Chwilka... Nie mam u siebie Kauflandu :(. FFE, wy ch... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mi się wydaje czy na pudełku jest mozarella?

    OdpowiedzUsuń
  11. Radarze, w Biedronce jest nowa pizza Apetito, taka w prostokątnym, fioletowym pudełku. Smak salami i coś jeszcze. Ma 750g i kosztuje 7.99. Przetestuj, bo ja wole 4 sery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radar ma testować Alberto Diavolo, a jak nie, to się policzymy :D

    OdpowiedzUsuń