niedziela, 18 kwietnia 2010

Jeż Jerzy, miło mi


Byłem wczoraj w Łodzi i udało mi się ominąć wszystkie sklepy z piwem, jakie zauważyłem po drodze. Co za masakra. Za to na Piotrkowskiej nabyłem (między innymi) takie oto czekoladowe jeżyki.   czytaj dalej

Dokładniej to w budce obok sklepu firmowego Hortexu. Jeżyk to właściwie taka bajaderka z lekko alkoholowym posmakiem. Kolce ma z migdałów, oblany jest substancją przypominającą czekoladę. Smakuje tak sobie, ale spójrzcie tylko na tę poczciwą mordkę. Aż się chce go przygarnąć i zrobić mu sekcję.


To tylko tak krótko dziś. Nie wiem jak u was, ale u mnie pogoda genialna. Sugeruję wycieczkę rowerową albo chociaż długi spacer. Dobrej zabawy!

==Radar==

Cena: 2 zł

7 komentarzy:

  1. W Zielonej Górze pogoda wspaniala. Cos kolo 18-20 stopni. Dobry ten jezyk byl ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. typowa bajaderka, może bez tego bałaganu w środku, za to brudzi palce, bo "czekolada" od razu się topi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze w Horteksie to są rożki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj skusiłabym się na takiego Jeżyka :D. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. aż się uśmiechnęłam do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 jeż za 2 zł ?

    OdpowiedzUsuń
  7. W łódzkim Selgrosie jest stoisko Hortex'u. Jakis czas temu widziałam tam te jeżyki po 6 zł

    OdpowiedzUsuń