niedziela, 21 marca 2010

Wiosenne zmiany

Jak pewnie zauważyliście, nastała wiosna. A wraz z ciepłymi podmuchami wiatru nabrałem ochoty na zmiany. Więc zmieniłem szablon. Będzie więcej miejsca na wszystko, co dobre. Póki co trwa rzeźbienie, to co widzicie w tej chwili, to oczywiście dopiero wersja surowa, która jeszcze będzie się zmieniać. Ale zrobiło się późno, to idę spać, a dokończę jutro.

Przy okazji słówko do wspaniałych koleżanek i kolegów blogerów: jeśli zauważyliście, że wasz blog wyleciał z readera, napiszcie szybciutko, to go dodam. Niestety przy zmianie szablonu wszystkie gadżety poszły się... zobaczyć z sąsiadem, a ja nierozsądnie nie zapisałem linków.

==Radar==

5 komentarzy:

  1. świetny pomysł, szary tekst na szarym tle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała czcionka i tragiczny kontrast... bleh...
    Wykop.pl poszedł tą drogą i zebrał niezłe cięgi.

    OdpowiedzUsuń
  3. - szkoda że najciekawsze "Koleżanki i koledzy napisali..." na szarym końcu
    - troszę za szeroka ta prawa belko/kolumna (wolałbym ją po lewej ale to już skrajnie subiektywna opinia)
    - 'Subskrybuj' straciło szerokość (pod najnowszą Operą)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.suponujesz, że najciekawszym elementem bloga jest lista innych blogów? :) a poza tym jest mn.więcej na tej samej wysokości co poprzednio, może nawet wyżej, bo strona się trochę skróciła
    2.kwestia przyzwyczajenia, uwierz.
    3.z operą zawsze były jakieś kłopoty (i tak dobrze, że nowa wyświetla box z obserwatorami i komentarzami), ale teraz jest w miarę ok, chociaż ma mały problem z formatowaniem boxa Etykiety

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi nowy wygląd bardzo przypadł do gustu. W tamtym nie mogłem się przyzwyczaić do menu po lewej stronie. Teraz jest lepiej. :)

    PS Pod Firefoksem podmenu "Subskrybuj" też ma jakąś dziwną szerokość.

    OdpowiedzUsuń