środa, 24 marca 2010

Strawberry fields forever – Strawberry Candy Twisters (producent nieznany, Niemcy, dystrybutor Tesco)


W takich śmietankowych karmelkach specjalizuje się firma Werther’s Original. Tym razem mamy do czynienia z niemiecką podróbką, ale... niezwykle smaczną podróbką. Do tego za śmieszne pieniądze.   czytaj dalej

Opis na opakowaniu zaczyna od straszenia. Składniki alergenne! Produkt zawierający mleko i soję! Śladowe ilości orzechów! Wszystko na czerwono. A dalej jest ciekawiej. Cukierki zawierają śmietankę, masło i koncentraty roślinne (w tym z... rzodkiewki). Dziwny jest ten świat.

Cukierek prezentuje się bardzo sympatycznie. Sześcioboczny płaski kształt z wgłębieniem z jednej strony i czerwonymi akcentami kolorystycznymi. Pachnie gumą rozpuszczalną i musem truskawkowym. Jeśli jeszcze się nie uśmiechnąłeś/łaś, zrobisz to, kiedy położysz cukierek na języku. Śmietankowy smak z wyraźnym lekko kwaskowatym aromatem truskawek. Nie za słodki, absolutnie nie mdlący, niewinny i radosny. I tak jest do końca, a cukierek rozpuszcza się powoli, dając kilkanaście minut czystej przyjemności.


Jedyną wadą, jaką mogę wymienić jest to, że podczas otwierania cukierki często się łamią.

==Radar==

Cena: 2,09 zł
-----------------
Ocena: 8,5/10

+ śmietankowo-truskawkowy smak
+ nie za słodkie
+ dobra cena

- łamliwe cukierki
- brak informacji o producencie

6 komentarzy:

  1. Jejku, szkoda, że nie ma Tesco w Radomiu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się żaden nie złamał, a otworzyłam i zjadłam ich sporo :) Może Radar otwiera na głodzie i dlatego łamie? Stąd już krok do powyłamywania zębów...

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, czasem mi się jakiś złamał, nie żebym robił z tego jakąś aferę, ale parę razy się zdarzyło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczaiłam dziś w kerfurze w dziale dla bio i wege pizze bezglutenową, warto sprawdzic.

    OdpowiedzUsuń
  5. jadłem kiedyś podobne, tylko, że okrągłe były

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo, pyszne są

    OdpowiedzUsuń