czwartek, 4 lutego 2010

Dla leniuszka łasuszka – Naleśniki z jabłkami (producent VIRTU Sp.j., dystrybutor Biedronka)


Bardzo lubię naleśniki, ale jadam je niezbyt często. Bo nie umiem. Bo nie mam miksera (ale kupię, znaczy planuję. Gdzieś tak od roku. To już pewnie niedługo kupię). Bo nie mam odpowiedniej patelni. Bo mi się przypali. Właśnie dla takich łajz jak ja są naleśniki-gotowce. Alleluja!   czytaj dalej

Oto fakty: naleśniki są cztery i ważą dokładnie 400 g. W sam raz na smakowity obiadek. Jako wyrób gotowy nie wymagają zbyt wielu przygotowań. Wystarczy przez chwilę podsmażyć je na patelni na rozgrzanym oleju. I tak zrobiłem, rumieniąc je z obu stron. Wyszło elegancko, na cieście powstała brązowawa skorupka, którą przyozdobiłem kleksami kwaśnej śmietanki 12-procentowej.


Pora skosztować. Ciasto jest łamliwe, ale nie rozpada się, zawartość nie ma szans wylecieć poza jego sploty. Jest przyjemnie chrupiące i lekko słodkie. W środku całkiem sporo jabłecznika – więcej niż widać na zdjęciu (ten przekrój nie wyszedł reprezentacyjnie). W sumie więc szybkie i smaczne danie za nieduże pieniądze.

Purystów informuję, że produkt zawiera syntetyczny aromat (etylowanilinę) oraz substancję konserwującą (sorbinian potasu). Oba niegroźne dla zdrowia.

==Radar==

Cena: 3,99 zł
------------------
Ocena: 8/10

+ dobre ciasto
+ solidne nadzienie
+ krótki czas przyrządzenia
+ dobra cena w stosunku do jakości

- konserwant i sztuczny aromat w składzie
- zawiera skrobię kukurydzianą modyfikowaną (jeśli kogoś to jeszcze rusza)

7 komentarzy:

  1. ostatnio popełniłam z tej serii naleśniory z twarogiem i niestety farszowo za dobre to one nie były .. chyba wyżej wspomniane chemikalia wzięły po prostu górę nad walorami smakowymi..

    co nie zmienia faktu, da się to przyjemnie w miarę zjeść - np z serkiem waniliowym ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. niegrozne dla zdrowia...

    idiotyzm roku
    pozdrawiam, z takim podejsciem, raczek juz czeka za rogiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre naleśniki.Nadzienie jabłkowe przypomina to z ciasta francuskiego na gorąco z Mc Donalda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaczne te naleśniki uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polane rozrobionym jogurtem naturalnym z cukrem pudrem i ciut cynamonu smakują przepysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te naleśniki są cholernie sztuczne w smaku. Może przez tę wanilinę. Strasznie mnie szczypały w gardło...ps. a do naleśników niekoniecznie potrzebny jest mikser :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie robię naleśników mikserem.

    OdpowiedzUsuń