czwartek, 4 lutego 2010

Auchan naszym światem [oglądajcie szybko, bo mogą skasować]

Auchan postanowił nagrać piosenkę ku swej czci. To znaczy zrobili to (oczywiście z własnej nieprzymuszonej woli) pracownicy, którzy tak kochają swoją firmę, że musieli wyrazić tę miłość śpiewem. Do tego na melodię We Are The World, żeby podkreślić, jak dobry i wrażliwy jest zarząd Auchana. A mimo to zrobiła się afera (wstrętni zawistnicy!) i firma zabrała się za usuwanie niefortunnego songu, w zamian wstawiając disco polo dla ludu.

Jak wam się podoba to dzieło? Czyż nie jest poruszające? Czy nie czujecie nieprzemożonej potrzeby udania się do najbliższego sklepu sieci Auchan i napełnienia koszyka ich świetnymi i oferowanymi w korzystnej cenie produktami? Ja tak! Bardzo! Na szczęście w moim mieście nie ma jeszcze Auchana. Uff...



==Radar==

4 komentarze:

  1. zatkało mnie.
    rozumiem, że ten facet w okularach przeciwsłonecznych robi za Stevie Wondera?

    OdpowiedzUsuń
  2. O.O śmiać się czy płakać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie, aż mi łzy trysnęły ze śmiechu :) Teraz tylko nie wiem, czy to prawda była, czy mi się przysniło to, co widziałam.

    OdpowiedzUsuń