poniedziałek, 25 stycznia 2010

Ser, ser, SER!!! – Apetito pizza cztery sery (producent nieznany, dystrybutor Biedronka)


Pamiętacie mysz Aleksandra z Pszczółki Mai, który dostawał amoku gdy tylko poczuł zapach sera? Biedny gryzoń dostałby zawału na widok tego, co dziś wam zaprezentuję.   czytaj dalej

Niedawno pojawiły się w lodówce Biedronki dwie nowe pizze: z kurczakiem i serowa. Producent nie chce się ujawnić, ale wiadomo, że pochodzi z Polski. Nie mam zaufania do takich bezpudełkowych produktów, jednak skusiła mnie obfitość serowych wiórków na jednej z nich.

Pizza jest ogromna! Choć sprawia wrażenie niewiele większej od typowej okrągłej, to jest od niej dwa razy większa (a właściwie cięższa) – grube ciasto i to, co na nim waży, aż 700 g. Dlatego odradzam konsumowanie jej w pojedynkę – dzielnie zmęczyłem trzy kawałki i miałem dość. Na drugi dzień zjadłem na zimno ostatni kawałek – i był całkiem niezły.


Ciasto – od tego zacznijmy. Ma wysokość ok. 1,5 cm, jest całkiem chrupiące i dość smaczne. Trzeba uważać, żeby nie przypalić spodu; u mnie w paru miejscach pojawił się węgiel, ale obyło się bez skrobania. Zła wiadomość dla wegetarian – ciasto zrobione jest na smalcu. Wiem, jakie to frustrujące, gdy nie da się kupić nawet pierogów z serem, w których nie byłoby tłuszczu zwierzęcego; taka już niestety „uroda” polskich małych firm. Na cieście znajduje się dość dobry sos pomidorowy oraz – tadam! – ogromna ilość sera. Kiedy piszę „ogromna” to nie jest to jakaś przenośnia czy pobożne życzenie, to fakt. Ser stanowi aż 30% wagi produktu! Zestaw standardowy: edam, gouda, mozzarella (w takich samych proporcjach) oraz ser pleśniowy, któremu zawdzięczamy niepokojące zielono-niebieskie akcenty kolorystyczne (ktoś niedoświadczony powie: ta pizza się trochę zepsuła). Po zapieczeniu, sery zmieniają się w szczelną i grubą pokrywę. Wygląda to naprawdę imponująco, zwłaszcza gdy się pizzę pokroi. Smakuje całkiem całkiem, ser się pięknie ciągnie, ciasto chrupie, brak może tylko wyraźniejszego akcentu ziołowego. Ale to mnie nie dziwi – jak sobie sam nie sypniesz przypraw, to zawsze będzie czegoś brakować.


Podsumowując: prawdziwa bomba kaloryczna, niesamowita ilość sera, ciekawy kształt i znakomita relacja ceny do jakości. Warto, póki Biedronka się nie wycwani i nie walnie wyższej ceny.

==Radar==

Cena: 6,99 za 700 g
------------------------
Ocena: 8/10

+ bardzo dużo serów
+ fajny prostokątny kształt
+ grube ciasto się udało!
+ dobra cena

- nie dla wegetarian
- mało aromatyczna

51 komentarzy:

  1. A może ktoś powiedzieć jaka jest ta z kurczakiem? Bo za bezmięsnymi pizzami nie przepadam, a do Biedronki mam daleko, nie chce mi się jechać jeśli jest ona kiepska ;\

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pizze mam zamiar nabyc w najblizszym czasie ;)

    Aczkolwiek bardzo polecam zapiekanke pieczarkowa tej samej firmy - 1,99 zl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Przeczytałem większośc notek - no i muszę przyznać. Będę wpadać często.! Brawa dla założyciela. A co do pizzy - jadłem, ale we dwóch i naprawdę duuuużo sera, jak dla mnie za dużo. Dodałem sobie kilka plasterków szynki i było od razu lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, sera duzo. Natomiast ciasto mnie milo zaskoczylo, naprawde dobre jak na mrozonke.

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie czekam, piecze sie w piekarniku zobaczymy co z rtego bedzie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za pizzą- właściwie każda jest nudna jak na mój gust. dlatego zjadam ze smakiem jeden kawałek, drugim gaszę głód, trzecim zaczynam się męczyć...

    toteż nie jestem właściwą osobą do oceniania tego typu wiktuałów. azaliż:

    zjadłem wczoraj kawałek. ciasto jest zajebiste [nie jadam przypalonego, zdrewniałego ciasta z żadnej pizzy, żadnych rond itp.- tutaj właściwie tego nie ma], warstwa serów a-k-u-r-a-t.

    dobre, nawet dla dzieci.

    ps. pozdrawiam, zaglądam, b. dobry blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo dobra mrożonka, ciasto jest super (chociaż u mnie się trochę nie dopiekło), dobry sos i pyszne, ciągnące się sery. Ja jeszcze dodałem na wierzch salami i trochę papryki i wszystko posypałem przyprawą do pizzy :)
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piecze się:) Zobaczymy co z niej wyjdzie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. kupilem wersje z kurczakiem wieczorem napisze co to jest warte

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusząca propozycja. Chętnie spróbuję :]

    OdpowiedzUsuń
  11. z kurczakiem zajebista, nie wiem czy nie lepsza od serów, nie jest aż taka słona i to jest duzy plus!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale spamerska strona zalozona przez biedronke zapewne ;) Najtansze gowno ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy można to grzać w mikrofalówce?

    OdpowiedzUsuń
  14. na etykiecie piszą tylko o piekarniku, ale sądzę że tak

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam takie oto pytanie - jaka jest jakosc sera/ów? Ok, domyslam sie ze smakuja jak ser, ciagna sie jak ser, pachna jak ser... ale fakt jest taki, ze niejednokrotnie sery z nizszej polki to czesto produkty sero-podobne, ktore sa niczym innym niz masa sztucznie barwionego i doprawianego tluszczu wymieszanego z mlekiem. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam pizze z biedronki - i tą "starą" i te 2 nowe - zarówno serowa jak i ta z kurczakiem sa pyszne :) i niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 2o dkg sera to ja daje na kazda pizze ktora robie SAM w domu - koszt pewnie ze 2 razy mniejszy (ser kupuje z koncowek po 7.99/kg wiec wychodzi niecale 1.6 pln + pol malego koncentratu na sos (40 gr.) + ciasto (maka 20 dgk = 20 gr, pol kostki drozdzy = 40 gr., woda, odbrobina liwy, oregano, bazylia, sol) a jest sto razy lepsza niz odmrazana, no jaka satysfakcja..

    OdpowiedzUsuń
  18. wlasnie ja jem, polecam

    OdpowiedzUsuń
  19. @Up - 2

    Jakbys nie zauwazyl to jest to strona Fast Food... wiec nikt nie watpi w super smak domowej pizzy a tylko ocenia GOTOWA.

    Co do pizzy: wlasnie najedlismy sie z dziewczyna do syta. Smaczna byla, ale kobita ocenia ja tylko jako 6/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Potwierdzam dobra pizza:) biorąc pod uwagę cenę to 8/10 a nawet i więcej. Ja jadłem tą 4 sery, POLECAM:D

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie bardzo dobra ta pizza, takie mocne 6/10 lub słabsze 7/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jadłam omawianą pizzę. Nie wygląda jak na zdjęciu ;(( I nie jest aż tak pyszna żeby się tak rozpisywać. Oprócz sera to tam nic nie ma. Ale lepsza niż np. rigga itp. a ta sama półka cenowa

    OdpowiedzUsuń
  23. najlepsza pizza z biedronki jaką jadłem,można powiedzieć że nawet lepsza od niektórych pizzeri. ta z kurczakiem niezbyt dobra

    OdpowiedzUsuń
  24. jedyna zjadliwa pizza z Biedry. 4 sery są fantastyczne i ta niebieska pleśń troche myląca że zepsuta:D a pizza z kurczakiem też super. Widziałem także z gyrosem (tak mi sie wydawało) jeszcze tą spróbuję to napisze jaka jest o ile bedzie

    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak jest nowa z gyrosem...wczoraj zakupiłem...dzisiaj będzie konsumpcja...jutro mogę napisać jak wrażenia smakowe;-)
    Super blog:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gyros zdecydowanie nie! Pizza gyros jest z szynką(!),sosem majonezowym,kukurydzą,cebulą,czerwoną papryką+przyprawa do gyrosa. Nic wspolnego z gyrosem nie ma oprócz aromatu z przyprawy! Nie polecam.
    Jadlem trzy "apetito":z kurczakiem, cztery sery i gyros. Zdecydowanie z kurczakiem najsmaczniejsza (akurat sos majonezowy wg mnie do kurczaka pasuje,nie wyobrażam sobie kurczaka z sosem pomidorowym,ale to już kto co lubi).
    Natomiast serowa za słona, "mdława" w smaku, dodatkowo posypana jakby solą czosnkową(dodał bym dla przełamania np. oliwki i jakieś zioła).
    Wszystkie zjadliwe;-) ciasto jak na mrożonkę bardzo smaczne, są też pożywne i w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wczoraj miałem przyjemność spróbować tę pizzę, muszę przyznać że to najlepsza mrożona pizza jaką jadłem, smiało może konkurować nawet z pizzami prosto z pizzerii. piszę to z doświadczenia.

    POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłem dziś tą pizze po raz drugi (naprawdę smaczna :))
    Jakie było moje zdziwienie jak popatrzyłem później na paragon. Pizza kosztowała dokładnie...5,05zł! :)
    W tym miejscu chciałbym zacytować autora: "Warto, póki Biedronka się nie wycwani i nie walnie wyższej ceny." :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeżeli ta dostała 8/10, to nie chcę nawet wiedzieć co może być być na niższym poziomie. Dla mnie 3/10 i to tylko ze względu na cenę! Ale każdy lubi to co lubi....

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi ta pizza totalnie nie smakowała, ale podejrzewam, że to moja wina - była przypalona z obu stron z zakalcem w środku. To znaczy od góry mocno przypieczony ser utworzył szczelny kożuch, pod którym była reszta sera o konsystencji budyniu - w efekcie cały ser dość mocno pływał, lał się bokami kawałków... Nie było to przyjemne. A od spodu może nie węgiel, ale po prostu gruba, łamliwa buła. Trochę urozmaicały smak dodane przeze mnie kawałki szynki i porcja ziół prowansalskich. Ale wyszła rzecz charakterystyczna dla produktów z niższej półki - na początku ta ogromna, gruba warstwa sera smakowała mi niesamowicie dobrze, ale już podczas drugiego kawałka było tego za dużo, zbyt monotonnie.

    Moje drugie spotkanie z tą pizzą przebiegało inaczej. Dlaczego drugie? Bo kupiłem dwie od razu :D. Nożem zeskrobałem warstewka po warstewce wiórki serowe do miseczki, aż została przyzwoita, dokładnie pokrywająca wszystko, ale nie przytłaczająca warstwa - zapewne około 1/3 tego co było na starcie. Posypana przyprawami i mniej przypieczona okazała się po wyjęciu całkiem zjadliwa, chociaż rozmiar dalej był potężny i w skutek napchania sycącym ciastem zostawiłem jeden kawałek... Ale przynajmniej nie czułem obrzydzenia wywołanego nadmiarem sera.

    Sera zdrapanego - mimo że na pizzy została go rozsądna ilość - prawie wystarczyło na posypanie 2 kupionych w markecie spodów do pizzy. Sporo tego było i w mniejszej ilości smakowało bardzo porządnie.

    A teraz taka sugestia dla Radara: Jak tylko będziesz w markecie Carrefour (albo w stokrotce, bo tam też chyba je widziałem, ale mogę się mylić) koniecznie - KONIECZNIE - kup pizzę Alberto. Jest strasznie droga (8,35 czy coś takiego) i wcale nie należy do największych (trochę większa od Ristorante) to naprawdę, jakość to całkowicie rekompensuje. Wg mnie jest lepsza nawet od pizzy z Igloteksu (Maestro Italiana). Produkowana przez Niemców, ma sporo składników dobrej jakości, których na próżno szukać w rodzimych produktach. Najbardziej "wypasiona" jest chyba Diavolo, ale wersja z czterema serami też świetnie smakuje. Jest jeszcze "Rucola" z pomidorami i zielskiem, ale jej jeszcze nie próbowałem. Ogólnie polecam całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wg. mnie to żadna rewelacja. Zdecydowanie zbyt słona.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, wg. mnie pizza na dobrym poziomie, dużo sera, słonawa, dobre ciasto, co najważniejsze: NIE POSIADA TYCH OHYDNYCH SOSÓW POMIDOROWYCH Z JAKIMŚ CZOSNKIEM ALBO INNYM SYFEM dlatego wg mnie NAJLEPSZA PIZZA MROŻONA JAKĄ DO TEJ PORY JADŁEM! Ser tworzy gęstą pokrywę górną, wspaniale się ciągnie, ciasto chrupiące, nie smakuje jak BUŁA z Reala, pizza jest duża więc 2 osoby się "nażrą" Poza tym baardzo opłacalna, teraz nawet w promocji 5,05 zł za sztukę! KUPUJCIE KUPUJCIE, JEDZCIE I TYJCIE:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzisiaj dam tej pizzy kolejną szansę. Powód prosty, byłem w biedronce, do wyboru była albo ta pizza, albo najtańsza biedronkowa pakowana po 2 sztuki, która jest tragiczna; do tego Apetito w promocji kosztują teraz tylko 5 zł! A w kurczakowej obrzydliwa mieszanka keczupu z majonezem, bleh. Tym razem upiekę w niższej temperaturze, ba! - przekroję przed pieczeniem na 2 połówki i jedną upiekę sobie później, coby się nie przejeść i nie dojadać jednego kawałka odgrzewanego.

    OdpowiedzUsuń
  34. 4,99 zł. Kupiłem po raz kolejny, świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  35. Za taką cene warto to jest tylko 4.99 zł szkoda że już końcówki zostały a po za tym to już jej pewnie nie zamówią bo inne pizze z biedronki by się nie sprzedały każdy kupowałby tylko tą. Jadłem ją cztery razy a braciak który jest fanem pizzerii nie pogardził tą pizzą mówił że lepiej kupić 4 takie pizze niż 1 z pizzerii które są cienkie mają mało sera i wogóle sie nimi nie można najeść.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pizza tak zajebiście smakuje że aż pałka staje:P

    OdpowiedzUsuń
  37. słuchajcie może nie uwierzycie, ale ja ostatnio nabyłem zapas, kupiłem aż 10 po 1,99zł tak to nie żart! Dlatego, że tych pizz (4 sery) już nie produkują!!!! To była ostatnia dostawa, także zaopatrzyłem się w 10, na trochę wystarczy, ale co potem????

    OdpowiedzUsuń
  38. szkoda że już nie produkują pewnie dlatego bo za bardzo się sprzedają a nikt nie chce innych kupić tak jak ten koleś napisał 2 posty wyżej trzeba będzie zrobić wyprawe do pozostałych trzech biedronek w mieście i kupić zapas

    OdpowiedzUsuń
  39. W Olsztynie już się jej nie dostanie. 3 tygodnie temu w jednym sklepie jeszcze zostały ostatki, to sobie nabyłem dwie za 4.99. W tym tygodniu odwiedziłem wszystkie sklepy Biedry w mieście i po pizzy zostały tylko wywieszki cenowe. No cóż - to se ne vrati.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ciekawe o co tak naprawdę poszło może ten ser pleśniowy ludziom się nie podobał albo koszty produkcji za wysokie może były

    OdpowiedzUsuń
  41. nie ma, nie ma, nie ma...

    Ja, moja kobieta, znajomi - pozostajemy nieutuleni w żalu...

    Może by jakąś petycję do zarządu Biedronki obmyśleć?!

    OdpowiedzUsuń
  42. Pizza znowu dostepna w biedronetce. Jestesmy uratowaniiii !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Serio?!?!
    Nie wierzę...
    Nie wierzę...

    Zbyt piękne to jest, żeby było prawdziwe....

    OdpowiedzUsuń
  44. chyba cię poryło ! zjeść 3/4 tej pizzy na raz z SAMYM serem ? ROTFL

    OdpowiedzUsuń
  45. Wg mnie nie ma w tym nic dziwnego, naprawdę jest pyszna, najlepsza mrożona pizza jaką jadłem.

    OdpowiedzUsuń
  46. 3/4? Moja dziewczyna SAMA zjadła całą - a jest standardowej budowy kobietą;)
    Po prostu uwielbia tą pizzę.

    A tak bajdełej - czy aby przypadkiem znowu nie wycofali?? W zeszły piątek szukałem w pobliskiej Biedronce i nie znalazłem....
    Niech mnie ktoś uspokoi;)

    OdpowiedzUsuń
  47. brzmi... swietnie... ale nie wiem, ja bym chyba jadł tą pizze i był myślami w da grasso...

    OdpowiedzUsuń
  48. Paskudna kryptoreklama (swoją drogą cenię sieć Da Grasso i często tam pałaszuję pizzę, ale tak nachalny marketing jest niesmaczny).

    OdpowiedzUsuń
  49. tesknie za ta pizza... :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Hmm, ja też.

    Jak się znowu pojawi - kupuję zamrażarkę, wstawiam do garażu i wypełniam po brzegi czterosernym cudem! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  51. W auchanie jest podobna pizza tylko że 1 kg za 5 zł!!

    OdpowiedzUsuń