piątek, 22 stycznia 2010

Kopytka ze szpinakiem i serem raz! – Gnocchi gorgonzola (producent nieznany, dystrybutor Biedronka)


Może nie tak chamsko, co? To danko jest całkiem wyrafinowane i zdecydowanie lepsze od lazanii Vesuvio, opisywanej przeze mnie jeszcze w 2008 roku. Warte uwagi, choć nie idealne.   czytaj dalej

W przypadku lazanii problemem okazała się wielkość porcji – była zdecydowanie niewystarczająca. Z kluseczkami gnocchi już tego problemu nie ma. Jest ich naprawdę sporo, co obrazuje zdjęcie dania przełożonego na talerz. Gnocchi to po prostu kluski z ziemniaków (jak nasze kopytka), ale język włoski robi swoje - brzmi lepiej, prawda? Kluseczki są wymieszane ze szpinakiem i sosem zmajstrowanym ze śmietany, gorgonzoli (ledwie 1,5%) i jakiegoś bliżej nieokreślonego sera pleśniowego.


Smakuje... dobrze. Trochę za słone jak na mój gust. Jak na danie włoskie niezbyt aromatyczne, brakuje mi tu jakichś ziół (niby w składzie są, ale nie wyczułem ich). W sumie mrożonka warta uwagi. Porcja na jedną osobę w sam raz (tylko skombinujcie sobie jeszcze jakąś surówkę).

==Radar==

Cena za 400 g: 5,99 zł
-----------------
Ocena: 7/10

+ sporo kluseczek
+ można się najeść
+ szpinak nie wzbudza wstrętu

- za słone
- cena?

5 komentarzy:

  1. Przepyszne danie.Innym ludziom chyba też smakuje,bo zauważyłam,że szybko znika z zamrażarek w przeciwieństwie do pokrewnego canelloni,które mało kto kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyyyychota, moja cala rodzinka jest od tego uzależniona...Coz sama chemia, ale jaka smakowita ;) - raz na jakiś czas trzeba troszkę "smieci" zjesc - w koncu one najlepiej smakuja :). Naprawde POLECAM, dla mnie rewelacja (jeszcze polecam Lasagne tej samej firmy i makaron carbonara).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zgrabna mrożonka. Faktycznie słona, ale to przy tej zielenince pasuje. Rozmiar kluseczek bardzo "wygodny", i dużo sosu. Prawie na pewno nie trujące ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. co sie z tym stało?:) uwielbiałem to... WTF?

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorsze danie gotowe jakie jadłam w życiu. To coś nie powinno nosić nazwy "Gnocchi" - to są rozpaćkane kluski z czymś co ma niby być sosem serowym...

    OdpowiedzUsuń