niedziela, 13 grudnia 2009

Kasza nie gryzie – Kasza gryczana z soją i grzybami (producent Polan)

Szczerze mówiąc nie liczyłem na nic dobrego, kupując ten słoik nastawiłem się wręcz, że trochę się poznęcam nad jego zawartością. A tu miłe zaskoczenie. Kosza Polana okazała się nie tylko jadalna, ale nawet smaczna. Szok!  czytaj dalej

Wygląda na to, że producent nie bez przyczyny chwali się konsumenckim znakiem jakości. Danie ma idealną objętość dla jednego głodnego zawodnika. Zawartość słoika podgrzałem w garnku z odrobiną wody. Dopiero po fakcie zauważyłem, że na etykiecie radzą zrobić to na patelni z dodatkiem tłuszczu. Ale to bez znaczenia i tak wyszło dobrze. Danie nie wygląda może specjalnie apetycznie, ale: 1. kasza okazała się mięciutka, delikatna i całkowicie pozbawiona odstręczających czarnych osłonek, które zgrzytają w zębach kiedy się tego nikt nie spodziewa; ponadto nie ma ani śladu aromatu konserwy, 2. pieczarek jest całkiem sporo, 3. kawałki soi są tak przyrządzone, że smakują prawie jak mięso – w każdym razie na pewno nie jak rozmoczona tektura, z czym mi się zwykle kojarzy.

Naprawdę zjadłem to z apetytem i bez grymaszenia na kaszę. Oczywiście, zawsze można coś poprawić. W tym przypadku chętniej zobaczyłbym w tym daniu grzyby leśne. Pieczarki są banalne, no i nie tak aromatyczne jak choćby podgrzybki.

==Radar==

Cena (460 g): 3,59 zł (Kaufland)
-----------------
Ocena: 7,5/10

+ proste danie, prosty smak – udało się tego nie zepsuć
+ smakowita kasza
+ dobry stosunek ceny do jakości

- wolałbym grzyby leśne zamiast pieczarek
- chciałbym też wersję z mięsem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz