piątek, 27 listopada 2009

Smakuje lepiej niż wygląda – Potrawka z żołądków w sosie śmietanowym (producent Rolnik)

Niniejszym częściowo rehabilituję firmę Rolnik za koszmarną podróbkę bigosu, którą miałem nieprzyjemność spożywać jakiś czas temu. Podroby jem bardzo rzadko, więc podszedłem do potrawki z żołądków na dużym luzie. W skład dzieła wchodzą żołądki indycze, warzywa, śmietana i różne zagęszczacze. Po wywaleniu zawartości słoika do garnka wygląda to dość alienowato – gęsta galaretowata maź jakby z łożyska obcej istoty. Po podgrzaniu i zamieszaniu sos robi się mniej przerażający, za to bardzo rzadki. Właściwie to zamienia się w zupę z pływającymi w niej kawałkami żołądków. W myśl zasady, że nie modyfikuję testowanych produktów, przelałem „zupę” do talerza i spróbowałem.

Sos nie za ciekawy – słonawy, bez charakteru. Gdyby go jednak zredukować i zagęścić, byłby akceptowalny. Miło zaskoczyły mnie żołądki – naprawdę dobre! Absolutnie nie kojarzący się z konserwą smak. Oczywiście nie jest to szczyt wyrafinowania, ale rzekłbym, że jest to poziom przyzwoitego baru serwującego flaczki i inne tego typu potrawy pod wódeczkę.

Podsumowując: przyzwoity produkt, którym naje się jedna osoba. Rolniku – wybaczam ten bigos!

==Radar==

Cena: 4,55 zł (Tesco)
----------------
Ocena: 6,5/10

+ smakowite żołądki
+ porcja w sam raz na jedną osobę
+ nie odrzuca smakiem konserwy

- rzadki sos
- gdzie te warzywa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz