poniedziałek, 26 października 2009

Ambitne plany Intermarche w Polsce

Jak dowiedział się Portal Spożywczy, Grupa ITM (Muszkieterowie), zarządzająca w Polsce sklepami Intermarche (spożywka) i Bricomarche (dom i ogród), planuje rozwijać sieć w oparciu o większe sklepy o powierzchni 2,5 tys. m2.

Intermarche to sieć niewielkich marketów, które ulokowano głównie w mniejszych miastach (pamiętam je z wyprawy do Francji przed wielu laty, tam Intermarche był stałym elementem krajobrazu wsi i miasteczek). Grupa zdecydowała się na inwestycje w dużych miastach, gdzie planuje budowę marketów o powierzchni 2,5 tys. m2. Pierwszy taki market ma stanąć w Swarzędzu, kolejne m.in. w Gdańsku i Łodzi. Równocześnie sklepy już istniejące mają być rozbudowywane - niekoniecznie jednak osiągną taką powierzchnię jak nowe, to już zależy od wielkości działki i perspektyw lokalnego rynku zbytu.

W 2010 r. liczba sklepów tej sieci wzrośnie zgodnie z planem do ponad 260 punktów. Docelowo ITM planuje w Polsce sieć liczącą 800 sklepów Intermarche i 400 Bricomarche. Ponadto chce rozwijać sieć stacji benzynowych przy sklepach Intermarche - mają one powstawać przy wszystkich sklepach tej marki, gdzie będzie taka możliwość. Obecnie liczba sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce liczy prawie 210, w tym roku powstaną cztery sklepy typu "dom i ogród" oraz 7 supermarketów spożywczych.

Przy okazji grupa zaprezentowała nowe logo, które możecie zoabczyć poniżej:



==Radar==

Info za: Portal Spożywczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz