niedziela, 20 września 2009

Łyk farby zdrowia doda? – Muellermilk pistacjowo-kokosowy (producent Mueller, Niemcy, fabryka: Węgry)

Te germańskie wynalazki czasem mnie przerażają. Weźmy np. takie Muellermilk o smaku pistacjowo-kokosowym. Kolor farby do malowania ścian, zapach jakiegoś środka czyszczącego (do muszli klozetowych?), a smak – roztopionych w słońcu lodów pistacjowych. Kiepskich lodów pistacjowych. Gdzieś tam w tle czai się jeszcze irytujący smaczek kokosowy, który osadza się na podniebieniu.

Być może w przyszłości tak będą smakowały nasze posiłki. Łyk farbopodobnej mikstury będzie dostarczał naszemu organizmowi niezbędnych substancji odżywczych. Mleko smakowe Muellera naszprycowano witaminami, więc pewnie jest lub będzie reklamowane jako produkt idealny dla dzieci. Być może dzieciakom nawet zasmakuje – jak dla mnie jest to ohydztwo, którego nie zamierzam więcej kupować. Wystarczy jeden eksperyment.

Cena za 400 ml: 2,65 zł (Carrefour)
------------------------------
Ocena: 4/10

+ ładne opakowanie
+ niby zdrowe
+ zawiera przecier z pistacji i kokosa – a nie sztuczne aromaty

- obrzydliwe w smaku
- to samo powiem o zapachu

- spora cena

12 komentarzy:

  1. Czekoladowe jest lepsze x)

    OdpowiedzUsuń
  2. też piłem te pistacjowo-kokosowy bo myślałem że to coś dobrego, a takie nie było..

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi tam smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hektolitrami mogę pić, bo witamin ma sporo! Wolę, niż piwo! Napój miazga i lepsze, niż mleczka marketowe! Alkoholowe napoje zamieniłem na to mleczko! Raz w tyglu to wypijam! reszta smaków do piachu! Tylko ten dla mnie istnieje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie takie złe, oceniłbym na 5. Chętnie innych smaków spróbuję bo ten nie był dla mnie wystarczająco orzeźwiający.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi straszliwie smakuję :D właśnie pije :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie trafiło w banana..
    znośnie słodkie, pachnące sztucznie, pozostawia gipsową warstewkę na podniebieniu..
    ale ale.. niestety w moim przypadku pojawia się cień komunistycznego sentymentu, kiedy to jako dziecię dałabym się pochlastać, za niemiecką bananową kaszkę.
    a takie rzeczy, bez względu jak finalnie są paskudne, właśnie przy pierwszym łykokęsie powodują że mordka mi się uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
  8. idz sie w dupe pocaluj z tym 4/10 Znawca sie kurwa z PRL znalazl i bedzie germanskie produkty wybrzydzal ponad 100letniej firmy! Idz sie utop w slinie patrzac na swoje mleko z polskiej krowy z ktorej 80% mleka idzie do niemiec na wlasnie takie produkty jak ten!

    Idz sie pokemonami powymienial z kolegami z bloku lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No debil, po prostu debil się odezwał... Uciekaj do Niemiec!

      Usuń
  9. uwielbiam je,co Ty mówsz,nie znasz się

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... nie wiem,może to wynika z tego, że każdemu smakuje co innego. Ja akurat lubię smak Mullera.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem pychota.
    Uwielbiam pistacje, i to smakuje mi bardzo.

    OdpowiedzUsuń