piątek, 11 września 2009

Real wprowadzi własną markę produktów ekologicznych. Moda na eko wkracza do marketów?

Sieć Real pracuje obecnie nad wprowadzeniem do swojej oferty kolejnej marki własnej - Real Bio - pod którą będą sprzedawane produkty z upraw i hodowli ekologicznych. Może ona pojawić się na półkach jeszcze w tym roku. - Wiele zależeć będzie jednak od efektów rozmów z producentami - zaznacza Marek Kowalczyk, odpowiedzialny za marki własne sieci.

Według niego głównym problemem jest zagwarantowanie dostaw do wszystkich sklepów sieci w całym kraju. - Podstawowym warunkiem z naszej strony jest bowiem wprowadzenie marki jednocześnie we wszystkich sklepach - twierdzi.

Produkty w ramach marki Real Bio będzie można znaleźć na półkach wśród podobnych produktów innych producentów. - Nie planujemy wydzielać specjalnej strefy na ekspozycję produktów ekologicznych. Uważamy, że klient powinien móc porównać naszą markę z innymi, podobnymi - wyjaśnia przedstawiciel sieci.

Real Bio będzie już trzecim segmentem marek własnych w Real. Obecnie w ofercie są marki TiP (marka najtańsza) oraz Real Quality (segment umiarkowany). Jednak Real Bio to niejedyna nowa marka planowana przez Real. Pod koniec przyszłego roku ma zostać wprowadzona kolejna, tym razem w segmencie premium - Real Selection. - Zakres oferty tej marki będzie jednak mocno uzależniony od aktualnej sytuacji ekonomicznej w naszym kraju i od tego czy nasi klienci będą wykazywali zainteresowanie dobrymi jakościowo, ale i droższymi produktami - podkreśla Kowalczyk.

Info za:
www.dlahandlu.pl

Szybkie pytanie: czy kupujecie produkty oznaczone jako ekologiczne? Czy zwracacie uwagę na to, jak i gdzie został wyprodukowany konkretny produkt?

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł.Lubie szukać ekologicznych rzeczy jednak należy pamiętać,że niektóre tylko je udają,więc należy przeczytać skład.Produkty te są również dość drogie.Żywności ekologicznej jest mało w Tesco, w którym często robię zakupy szkoda,że oni na to nie wpadli.Możliwe,że za Realem reszta supermarketów wprowadzi taką serię.

    Berlioz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuję, raczej mnie zastanawia kto pójdzie na "eksluzywną" markę supermarketową?? przecież to oksymoron

    OdpowiedzUsuń