wtorek, 29 września 2009

A oni dodają słodziki!!!

Od pewnego czasu w tefałce możemy oglądać reklamę napoju Minerado firmy Agros Nova, w której producent chwali się brakiem cukru w tymże napoju. I wszystko gra, sęk jednak w tym, że atakuje przy tym - i to ostro - konkurencję, a dokładniej Caprio z Maspeksu. Wielka lupa powiększa fragment informacji na opakowaniu napoju Caprio, w którym rzucają się w oczy różne substancje typu "E". Zobaczcie sami:



Jak widać agresywny styl porównawczy wkroczył również do branży spożywczej. Co o tym sądzicie? Czy producent Minerado miał prawo (moralne, bo reklama jest oczywiście zgodna z naszym prawem) dyskredytować produkt konkurencji w oczach klientów, aby wypromować własny?

==Radar==

2 komentarze:

  1. Uważam, że jest to w porządku

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny pijar, ot co.
    Jeden producent zaczął z sokami "bez dodatku cukru" i teraz wszystkie tak mają. Swoją drogą zgorszyłam się ostatnio bardzo tymi słodzikami w Caprio.

    OdpowiedzUsuń