środa, 3 czerwca 2009

Rok z fast foodami i dłuższa przerwa

Wczoraj zdałem sobie sprawę, że minął rok od zaistnienia bloga w sieci i trochę głupio mi się zrobiło, bo ostatnio bardzo go zaniedbałem. I nie zapowiada się na zmianę tego stanu rzeczy - nie mam kompletnie czasu na chodzenie po sklepach i wyszukiwanie jakichś ciekawych produktów. Niestety, najbliżej położone markety spenetrowałem już dość dogłębnie, a nie chciałbym, aby Fast Food Eaters zmienił się w blog o produktach z Biedronki i Lidla.

Być może od czasu do czasu coś się pojawi, ale nie liczcie na regularne aktualizacje.
Chyba że... to wy weźmiecie sprawy w swoje ręce i podeślecie wasze opinie i recenzje własnych odkryć. Jeśli macie ochotę - nic prostszego: róbcie zdjęcia, piszcie i wysyłajcie na adres bloga:
pomidorowazmakaronem@gmail.com.

Trzymajcie się!



==Radar==

PS. Dzięki za maile z wyrazami sympatii i miłe komentarze!

2 komentarze:

  1. no dobra, trochę nas zawstydziłeś. obiecujemy, że weźmiemy się do pracy. Może nie zalejemy cię od razu dziesiątkami maili z testami śmieci, ale na pewno spróbujemy swoich sił. Do dzieła śmieciożercy!
    Jest trochę tych dyskontów, nie tylko biedrona i lidl. Zaglądnijmy tam czasem.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń