niedziela, 22 lutego 2009

Wodnista owsianka dla naprawdę leniwych (lub zapracowanych) – NesVita płatki owsiane z mlekiem, jabłkami i cynamonem (producent Nestle Polska)

Dostałem to coś wraz z gazetą bezpłatną rozdawaną na przystanku autobusowym. Nie byłbym sobą, gdybym nie przetestował tego na organizmie zwierzęcym – tzn. na sobie. Muszę przyznać, że opakowanie robi bardzo pozytywne wrażenie. Aż chce się spróbować! Niestety, dalej, jak to w życiu, jest już gorzej. Porcję owsianki i mleka w proszku zalewa się gorącą wodę i miesza. Celowo wybrałem płytki talerz, aby nie nalać zbyt dużo wody – jednak i tak ciecz jest bardzo wodnista i nie ma smaku mleka. Oprócz płatków pływają w niej małe kawałki jabłka, na podniebieniu wyczuwa się delikatny posmak cynamonu, ale żeby to było smaczne, to nie powiem. Gdyby producent sypnął rodzynkami i dodał więcej cynamonu, mogłoby być z tego całkiem przyjemne szybkie danie.

To produkt dla prawdziwych leniuchów, którym jednak polecam raczej zakupienie normalnego muesli lub płatków i zalanie ich ciepłym mlekiem – będzie o niebo lepsze od tego nowego wynalazku Nestle.

==Radar==

Ocena: 5/10

+ estetyczne opakowanie
+ w ostateczności można się tym ratować

- wodniste i niezbyt mleczne
- niewyraźny, mdły smak

- brak czegoś, co by przyciągało do tego produktu; ja po jednym razie nie mam ochoty jeść ponownie

12 komentarzy:

  1. wygląda przerażająco

    OdpowiedzUsuń
  2. z płatków najlepsze są błyskawiczne z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zjadłem płatki i muszę stwierdzić, żę mi smakowały, ale wodą zalałem tyle, że "mleka" nie było prawie wcale (zresztą na opakowaniu jest napisane, by nalać wody do poziomu płatków). Polecam jako szybki posiłek w pracy. Choć najeść tym się to trzeba by chyba z 4 zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wlasnie jem i mi o dziwo smakuje! i to duzo bardziej niz te wszystkie zupki w proszku ktore czasami wcinam. Jak przekaska owsianka jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba czytać opakowanie, a nie lać cały obiadowy talerz wody! nesvita jest pyszna, tylko trzeba do niej wlać tyle wody ile piszą! nic tylko płakać nad ludzką głupotą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Od paru dni pozeram Nesvite na sniadanie i uwazam ze jest pycha! Tylko ze ja daje odrobinke goracej wody, nawet mniej niz pisza na opakowaniu. Tylko tyle zeby sie platki rozmiekczyly, naprawde malutenko. A potem zalewam zimnym mlekiem. Pychota, jak ktos mowi ze Nesvita wodnista to niech zrobi tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie, nie i jeszcze raz nie!
    zjadłam to coś bodajże truskawkowe, po czym popełniłam jeszcze raz ten błąd, chcąc dać szansę tej "desce ratunku" i przyznam to szczerze, ale poszłam na dno!
    wodniste.. niemleczne.. i niesmakowe! nie było czuć ani truskawek ani wiśni, a tylko cukier poganiany słodzikiem
    bleee

    OdpowiedzUsuń
  8. ja polecam owsiankę firmy EMCO naprawdę cud miód

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, po parumiesięcznym śledzeniu z zapartym tchem Twojego bloga też zdecydowałam się zacząć głośno komentować to, co jem ;) Mam nadzieję, że nie uznasz za plagiat mojej recenzji Nesvity, mój blog to studia-od-kuchni.blogspot.com, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, za dużo wody wlałeś :P na opakowaniu jest napisane ze 140ml a nie na oko. wtedy nie jest wodnista!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej,

    jadam płatki NesVita już od dłuższego czasu.....moje śniadnie wykonuję tak:
    1.podgrzewam mleko- około 250ml
    2.wsypuję 2 paczki do miseczki i zalewam gorącym mlekiem idokładnie mieszam
    3.po chwili mam jedzonko gotowe- a jak jest za gęste- bo zasiedziałam się pod prysznicem:) to dolewam odrobinę mleka-mi smakuje i na tym mogę wytrwać do drugiego śniadania
    4.nigdy nie zalewam wodą-wtedy jest bardzo bleee.....ale z odpowiednią ilością gorącego mleka place lizać.....spróbujcie!
    Smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. do płatków nesvita wody się nalewa do poziomu płatków, tak, że tego jest ledwo na pół kubka. jak wlałeś za dużo wody to taki efekt. według mnie te akurat płatki są przepysze, szczególnie malina i porzeczka.

    OdpowiedzUsuń