niedziela, 8 lutego 2009

Graj, piękny Cyganie! – Sos cygański (producent Kania, dystrybutor Lidl)

Dwa słowa: pomidory + cebula. Oraz oczywiście odpowiednie przyprawy, które powodują, że ten sos jest tak pyszny, że chce się go dodawać do wszystkiego. U mnie ostatnio całkowicie wyeliminował z użycia keczup. Pasuje do zapiekanek, pizzy i do mięs. Lekko pikantny, kwaśny i przede wszystkim – cebulowy. Jeśli nie lubicie cebuli, trzymajcie się z daleka, bo w tym sosie jest jej naprawdę dużo i to w postaci pokaźnych kawałków.

Dla mnie bomba!

==Radar==

Cena: 2,99 zł
-----------------
Ocena: 8/10
+ pasuje do wszystkiego
+ dużo cebuli!
+ gęsty


- mógłby być bardziej pikantny

3 komentarze:

  1. Kupiłem analogiczny w Biedrze (prod. Develey Polska) i muszę przyznać, że porażka. Przy powąchaniu zawartości butelki myślałem, że ocet wypalił mi oczy. Cebula jest mikroskopijnej wielkości i trzeba się naprawdę przyglądać żeby ją ujrzeć. Jest dosyć dobrze przyprawiony, ale znowu na pierwszym planie razi ocet.
    Następnym razem spróbuję też czosnkowej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czosnkowy jest jeszcze bardziej octowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz w Lildu po 2,50zł. Idealne wyważenie smaków. Pyszny. Chyba mój ulubiony keczup Włocławek pójdzie w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń