czwartek, 1 stycznia 2009

2+2=4 – Vital’ Crusty Jogurt+Muesli (producent Natra Zahor, Hiszpania, dystrybutor Biedronka)

Dwie słodkie nowości z Biedronki – tym razem w stylu batoników Twix. Standard, czyli po dwa paluszki w opakowaniu. W skład paluszka wchodzi ciastko i nadzienie, a oblane jest to mleczną czekoladą. Dopadłem w Biedronie dwa z trzech bodajże rodzajów tych batonów. Muesli nie smakował mi – jest słodki, mdły, a w dodatku nadzienia jest jakoś mało (za to udało mi się znaleźć rodzynkę!). O wiele bardziej przypadł mi do gustu smak jogurtowy – jest kwaskowaty, przypomina jogurt malinowy. W obu przypadkach czekolada jest taka sobie – kiedy ją próbuję, mam wrażenie, że wredna próchnica tylko czyha na moje ząbki:)

==Radar==

Cena: 0,99 zł
-----------------------------
Ocena: Muesli – 6/10, Jogurt – 6,5/10

+ tańsze od twiksów
+ poręczne
+ jogurtowy daje radę

- za słodkie!
- za mdłe!

- niewiele mają współnego ze zdrowiem

1 komentarz:

  1. to akurat jest podróba batoników Balisto, identyczne z wyglądu, smaków, tlyko doroższe, b. popularne w niemczech

    OdpowiedzUsuń