piątek, 29 sierpnia 2008

Zieleniak – surówka z koperkiem (producent PRS Sznura, dystrybutor Biedronka)

Tekst dedykuję wszystkim tym, którzy martwią się o stan mojego zdrowia:)

Oczywiście nic nie zastąpi samodzielnie zrobionej sałatki/surówki, ale kiedy nie ma się czasu… To moje ulubione witaminowe uzupełnienie paczkowanych gotowców. Też gotowiec, ale zdrowy! W smaku jest to całkiem przyjemna surówka. Szkoda tylko, że warzywa są tak drobno pokrojone – wolę większe kawałki. Zwykle wyjadam połowę zawartości bezpośrednio z opakowania…

==Radar==

Cena za 350 g: 2,29 zł
-----------------------------


Ocena: 7/10

+ naturalny smak
+ bez konserwantów

- pokrojone jak dla niemowlaka lub staruszka – zbyt drobno

6 komentarzy:

  1. Wygląda podejrzanie nieapetycznie. :( A ja uwielbiam warzywa i owoce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie, czy wy nigdy nie jedliście dobrej surówki?verc

    OdpowiedzUsuń
  3. bez konserwantów:D to sciema czytajcie skład własnie kupiłem sobie ów surówke tylko żydowską i z ciekawości przeczytałem skałd..i ok czytam warzywka wszystko pieknie ładnie a na koniec puenta..STABILIZATORY, SUBSTANCJE KONSERWUJĄCE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jadam Tradycyjną z Zieleniaka,pachnie benzyną,w smaku ostra,i ..smierdzi ogim.Nie polecam,chyba ze dla masochistow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwożę owe surówki po barach i muszę powiedzieć, że byłem na linii i co tam się dzieje to nawet Willy Wonka nie widział! Prezes firmy to też burak, jeździ swoim mercem za 500 tyś., a jakość surówek tylko specjalnie zmniejsza. I zrecenzuj surówkę "Pepino" jest to ogórek z koprem! Nie da się tego zjeść! Jedyna dobra surówka to Colesław i może Królewska premium...

    OdpowiedzUsuń
  6. Surówka Colesław zawiera mnóstwo cukru. Nie da się tego jeść. Ze zdrowym żywieniem nie ma nic wspólnego. Zwłaszcza dla osób próbujących schudnąć.

    OdpowiedzUsuń